کرونا ۵ قربانی دیگر در خراسان جنوبی گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی ۶۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ و جان باختن پنج بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی‌زاده» امروز (۱۵ اردیبهشت) در گفتگو با رسانه های گروهی استان از انجام ۲۱۵ آزمایش جدید کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: بر اساس این آزمایش‌ها ۶۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: از این تعداد ۲۰ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و ۴۵ مورد سرپایی بوده است.

 

مهدی زاده ادامه‌ داد: از موارد مثبت ۳۶ بیمار مربوط به بیرجند، پنج نفر طبس، درمیان، فردوس و بشرویه هر کدام یک نفر، سه نفر زیرکوه، سرایان و سربیشه هر کدام ۲ نفر، ۱۰ نفر قاین و چهار نفر مربوط به نهبندان بوده است.

 

وی افزود: در حال حاضر ۲۵۸ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری است که ۱۷۴ مورد آنها بیمار قطعی مبتلا به کرونا هستند.

 

معاون دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه از این تعداد ۲۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: حال عمومی ۱۱نفر از بیماران وخیم است.

 

مهدی زاده در پایان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته با فوت پنج مورد ناشی از کرونا، مجموع کل فوتی‌های ویروس در استان به ۸۴۳ نفر رسید

 

 

کد خبر 1053896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha