هوشمندی و هوشیاری معلمان در دوران شیوع کرونا ستودنی است

فاریابی گفت: امروز معلمان در شرایط سخت شیوع ویروس منحوس کرونا توانستند تهدید پیشرو را به فرصت تبدیل کنند تا جریان آموزش متوقف نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « مجید فاریابی » در آئین بزرگداشت مقام معلم که امروز ( چهارشنبه، ۱۵ اردیبهشت) در پژوهشگاه معلم لنگرود برگزار شد، ضمن تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، گفت: در دوران شیوع کرونا بسیاری از معلمان مجاهدانه کار کردند و زحمات معلمان در فضای مجازی در تداوم تعلیم و تربیت دانش آموزان ستودنی است.

 


مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود با بیان اینکه امسال نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا همایش تجلیل از معلمان منتخب به صورت ویژه برگزار نشد، گفت: امروز در آیین بزرگداشت مقام معلم از تعدادی از معلمان نمونه شهرستانی و استانی تجلیل به عمل امد که "طیبه عباسی" معلم پایه اول دبستان شهید میرحق پرست به عنوان معلم نمونه استانی در این مراسم قدردانی شد.

 

وی با اشاره به اینکه ۳۵۰ نفر در شهر لنگرود در انتخاب معلم برتر شرکت کردند، افزود: از این تعداد ۷۲ نفر بر اساس مدارک و مستندات پذیرفته شدند که یک نفر به عنوان منتخب استانی، یک نفر منتخب شهرستانی و ۷۰ نفر نیز به عنوان منتخبین مدرسه انتخاب و ۴۸ نفر نیز به افتخار بازنشستگی نائل آمدند.

 

فاریابی با تاکید بر اینکه معلمان در شرایط سخت شیوع ویروس منحوس کرونا توانستند تهدید پیشرو را به فرصت تبدیل کنند تا جریان آموزش متوقف نباشد، خاطرنشان کرد: با وجود آنکه زیرساخت های آموزش در فضای مجازی به طور کامل مهیا نبود اما هوشمندی و هوشیاری معلمان در این شرایط بسیار ستودنی است‌.

 

 

 

کد خبر 1053926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha