نماز جمعه در ۴ شهرستان زرد استان فارس اقامه می شود

حجت الاسلام ملک مکان با اشاره به اینکه نماز جمعه این هفته، هفدهم اردیبهشت ماه در شهرستان هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند، برگزار نمی شود، گفت: تنها چهار شهرستان که در وضعیت زرد هستند، شاهد اقامه نماز جمعه خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، امروز (چهارشنبه 15 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران که به صورت مجازی برگزار شد، گفت: طبق اعلام و اطلاع رسانی ستاد استانی مبارزه با کرونا، 10 شهرستان در وضعیت قرمز هستند که شیراز، فسا، استهبان، قیروکارزین، مرودشت، خرامه، زرقان، بیضا، سپیدان و خرمبید از جمله این شهرها هستند.

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در استان فارس با یادآوری این مطلب که شهرستان های جهرم، سروستان، داراب، خفر، زرین دشت، لار، اوز، گراش، لامرد، نی ریز، مهر، ارسنجان، پاسارگاد، اقلید، آباده، ممسنی، کازرون، رستم، فیروزاباد، کوار و کوهچنار 22 شهرستانی هستند که در وضعیت نارنجی قرار دارند، اضافه کرد: شهرستان های خنج، فراشبند، بوانات و سرچهان هم چهار شهرستانی هستند که در وضعیت زرد قرار دارند.

 

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه این هفته، هفدهم اردیبهشت ماه در شهرستان هایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند، برگزار نمی شود، اضافه کرد: تنها چهار شهرستان که در وضعیت زرد هستند، شاهد اقامه نماز جمعه خواهند بود.

 

کد خبر 1053928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha