جاذبه های مذهبی، هویت شهر شیراز هستند

موسوی گفت: مسجد «نصیرالملک»، حوزه های علمیه، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزاده های واجب التکریم هویت شهر شیراز هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه 15 اردیبهشت) در آئین گشایش نکوداشت هفته شیراز در مسجد تاریخی «نصیرالملک» گفت: مسجد «نصیرالملک»، حوزه های علمیه، حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) و سایر امامزاده های واجب التکریم هویت شهر شیراز هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: برای معرفی هر چه بیشتر شهر شیراز باید مرز های خاص را کنار بگذاریم و در این میان مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی را به عنوان بخشی از هویت شیراز از طریق فضای مجازی در سایر نقاط جهان نیز معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: عشایر فارس، مجموعه پزشکان توانمند مانند دکتر «خدا دوست» و دکتر «ملک حسینی» و ... نیز سرمایه شهر شیراز هستند و شورای اسلامی شهر شیراز برای معرفی و موفقیت این شهر، تمامی ظرفیت‌ های شهر در حوزه‌ های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ... را همواره مورد توجه قرار می دهد.

موسوی تصریح کرد: امیدواریم که شورای اسلامی ششم شهر شیراز و شهردار بعدی برای معرفی ظرفیت‌ های شیراز تلاش بیشتری در پیش بگیرد تا در این زمینه برگ زرین دیگری داشته باشیم.

کد خبر 1053958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha