هیچ‌گونه تجمع و راهپیمایی خودرویی در روز قدس برگزار نمی‌شود

سروری، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جهت حفظ سلامت مردم ، در روز قدس هیچگونه تجمع و راهپیمایی حتی به صورت خودرویی در کرمانشاه برگزار نمی‌شود.

عباس سروری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت:روز قدس یا روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی در سال ۱۳۵۸ش (رمضان ۱۳۹۹ق) آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست دولت اسرائیل و دشمنان آن به هم بپیونند تا شر این دشمن جنایتکار را کم کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: امسال روز قدس روز  متفاوت تر از سال های گذشته خواهد بود و به دلیل شیوع ویروس کرونا فریاد آزادیخواهان جهان علیه رژیم اشغالگر قدس بصورت مجازی برگزار و در روز قدس رهبر معظم انقلاب اسلامی از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی و فضای مجازی  راس ساعت ۱۱ صبح  سخنرانی خواهد کرد.

 

سروری با اشاره به اینکه امسال هیچگونه تجمعی در روز قدس برگزار نمی شود، اظهار کرد: راس ساعت ۱۰ صبح روز جمعه(۱۷اردیبهشت) پرچم بزرگ فلسطین در یکی از نقاط مرتفع شهر کرمانشاه برافراشته و پرچم اسراییل جنایتکار به آتش کشیده شود.

 

رییس شورای هماهنگی تیلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: انجام تبلیغات محیطی درنقاط مختلف شهر، تزیین میادین و خیابان‌های اصلی استان با پرچم فلسطین، نصب پرچم فلسطین بر روی ناوگان حمل و نقل عمومی، سر در ادارات، مساجد و بقاع متبرکه، برپایی نمایشگاه‌های مجازی با موضوع قدس شریف و کنگره شعر قدس، توزیع ۸ هزار بسته معیشتی در بین آسیب دیدگان از کرونا، روشنگری و تبیین موضوع قدس شریف از طریق شبکه شاد برای دانش آموزان و راه اندازی هشتک‌های قدس شریف نزدیکیم با شعار «آزادی قدس نزدیک است» از مهمترین برنامه‌های روز جهانی قدس در استان کرمانشاه است.

 

وی در پایان گفت: روز قدس نماد مظلومیت و استمرار مقاومت ملت مظلوم فلسطین است که از طرف جهان استکبار و رژیم صهیونیستی مورد ظلم و ستم قرار گرفتند و در این روز مسلمانان جهان هم صدا با هم فریاد مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آمریکار را سر می دهند.

 

کد خبر 1054001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha