نماز جمعه در چهار شهر خراسان شمالی اقامه می شود

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: بر اساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا، این هفته نماز جمعه در چهار شهر از استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام «نعمت الله آزموده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر اعمال محدودیت در مناطق دارای وضعیت نارنجی و قرمز و با تأیید نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، نماز جمعه این هفته هفدهم اردیبهشت ماه 1400 در 12 شهر خراسان شمالی اقامه نمی شود.

 

مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان شمالی گفت: بر این اساس، نماز جمعه در شهرهای با وضعیت آبی و زرد کرونایی از جمله چهار شهر راز، غلامان، گرمه و درق برگزار می شود.

 

در شرایط عادی، نماز جمعه در 16 پایگاه عبادی سیاسی خراسان شمالی در شهرهای راز، غلامان، بجنورد، اسفراین، بام و صفی آباد، تیتکانلو، جاجرم، درق، سنخواست، شوقان، شیروان، فاروج، گرمه، آشخانه، پیش قلعه و قاضی اقامه می شود.

 

گفتنی است؛ علیرغم عدم برگزاری نماز جمعه در بجنورد مرکز خراسان شمالی، پیام آدینه بجنورد شامل بیانات هفتگی حجت الاسلام والمسلمین نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد ضبط و منتشر می شود.

 

بر اساس آخرین اعلام نرم افزار ماسک، از 13 اردیبهشت ماه امسال، بجنورد همچنان در وضعیت قرمز تیره و شیروان در وضعیت قرمز قرار دارد و همچنین شهرستان‌های فاروج، مانه و سملقان، جاجرم و اسفراین نارنجی و راز و جرگلان و گرمه نیز در وضعیت زرد اعلام شده است.

 

 

 

کد خبر 1054017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha