۴۰۰ پُرس غذای گرم بین خانواده های محروم توزیع شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان گفت: ۴۰۰ پُرس غذای گرم بین خانواده های محروم کمیته امداد شیروان توزیع شد.

«اصغر نورمحمدیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: با کمک خیرین و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان، تعداد ۴۰۰ پُرس غذای گرم و۳۰۰ ساندویج گرم برای افطاری خانواده های محروم تهیه و در شب ۲۳رمضان توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان بیان کرد: این اقدام خیرخواهانه با همکاری گروه جهادی سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی، هیئت و پایگاه بسیج انصارالمهدی (عج) و مرکز نیکوکاری امام خمینی (ره) صورت گرفته است.

 

نورمحمدیان عنوان کرد: این نهاد بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری، با همکاری و همیاری نهادها، در راستای رزمایش کمک مومنانه در طول ماه مبارک رمضان توزیع بسته‌های غذایی و همچنین غذای گرم در بین آسیب دیدگان از کرونا و افرادی که معیشت و شغل آنها با شیوع کرونا دچار مشکل شده را در اولویت کاری خود قرار داده است.

 

وی خاطرنشان کرد: خیران نقش مهمی در تامین مواد اولیه برای توزیع غذای گرم در بین نیازمندان داشته‌اند.

 

وی تصریح کرد: سال گذشته 11 هزار پُرس غذای گرم بین مددجویان کمیته امداد و نیازمندان این شهرستان در شب‌های قدر توزیع شد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شیروان افزود: هم اکنون در این شهرستان، ۱۴ مرکز نیکوکاری فعال وجود دارد و دو مرکز در حال تاسیس است.

 

به گفته وی اکنون ۱۵ هزار و ۷۴۰ نفر مشتمل بر هفت هزار و ۲۵۳ خانوار در شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان زیر پوشش خدمات کمیته امداد امام هستند.

 

کد خبر 1054020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha