توزیع ۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان  به همت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی  شهر سامن

حجت الاسلام ایلخانی گفت: طی ماه مبارک رمضان به همت کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی شهر سامن۷۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهر سامن توزیع شد.

«حجت الاسلام مهران ایلخانی»در گفت و گو با خبرنگار  شبستان در ملایر  گفت:  همزمان با ماه مبارک رمضان   حدود 70 بسته معیشتی در بین خنودهای نیازمند شهر سامن  از سوی کانون  فرهنگی، هنری منتظران مهدی شهرسامن توزیع شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی  شهر سامن  با بیان اینکه از این تعداد بیش از 20 بسته در شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) و 43 بسته نیز در شب های قدر توزیع شد افزود:  بیش از 20 میلیون تومان برای ابن بسته ها هزینه شده است.

وی ادامه  برگزاری برنامه های  شب های قدر در فضای باز زا از دیگر برنامه های این کانون دانست و افزود:  برگزاری مسابقات مختلف برای اعضای کانون در ده آیتم در ماه رمضان و برنام افطاری ساده از دیگر بر نامه های این کانون بوده است.

وی مخاطبان ما بیشتر گروه خاص طلاب هستند اما برنامه‌های ما عمومی  و برای همه اقشار است.

وی برگزاری محافل انس با قرآن، برگزاری کلاسهای آموزشی قرآن، مناجات خوانی، سخنرانی روحانیون ،  نشست های بصیرتی و جز خوانی روزانه قرآن را از دیگر برنامه های این کانون در ماه مبارک رمضان برشمرد.

وی با بیان اینکه این کانون در در دهه ۹۰ تاسیس شده و بیش از یکصد و عضو فعال دارد تصریح کرد کانون منتظران مهدی یکی از کانون‌های فعال شهرستان ملایر  که در عرصه‌های فرهنگی ، اجتماعی و قرآنی، مناسبتی و... بسیار موفق عمل کرده است.

وی با بیان اینکه این کانون با همکاری بسیج و مدرسه علمیه برنامه‌های خوبی از ابتدای شروع کرونا تاکنون داشته افزود: 7مرحله کمک‌های مومنانه را داشتیم که توانستیم در هر مرحله  بیش از  500  بسته معیشتی را بین خانواده‌های نیازمند توزیع کنیم.

 مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران مهدی  شهر سامن  اضافه کرد: همچنین با همکاری گروه های جهادی و اعضای کانون و طلاب توانستیم در بحران ماسک با همکاری اداره صنعت و معدن ملایر توزیع ماسک رایگان را در سطح شهر سامن داشته باشیم.

کد خبر 1054054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha