آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فارس با اهدای هزینه مراسم ترحیم

اسکندری گفت: ۸۳۴ زندانی جرائم غیرعمد در استان فارس وجود دارد که به دلیل کرونا گلریزان برای آنها در بستر فضای مجازی برگزار می شود و اهدای هزینه مراسم ترحیم می تواند آزادی آنها را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید رضا اسکندری»، امروز (پنج شنبه 16 اردیبهشت) از اهدای هزینه های مراسم ترحیم برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و به صورت مجازی به خبرنگاران گفت: به دلیل شیوع کرونا و محدودیت در برگزاری مراسم ترحیم، در ماه مبارک رمضان، خانواده مرحوم حاج «عباس شهسوار»، هزینه های مراسم ختم را به آزادی 2 زندانی جرائم غیر عمد استان اختصاص دادند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان فارس افزود: امیدواریم با اشاعه این فرهنگ و سنت حسنه، شاهد جایگزینی هزینه های بالای مراسمات ترحیم به آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در فارس باشیم.

وی اضافه کرد: ۸۳۴ زندانی جرائم غیرعمد در حال تحمل حبس در استان هستند و بحران کرونا باعث شده تا گلریزان برای آنها در بستر فضای مجازی برگزار شود.

اسکندری با دعوت از خیران در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان برای انجام این کار خیر بیان کرد: خیران و مردم نیک اندیش م یتوانند با واریز کمک های خود به شماره حساب ۱۱۹۹۱۱۹۹/۱۰ وشماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ نزد بانک ملت به نام «ستاد دیه استان فارس» در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.

کد خبر 1054060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha