روز قدس، روز انزجار از سیاست مخرب و غیرانسانی اجرای سرزمین سوخته است

محمدی، گفت: روز قدس، روز انزجار از سیاست مخرب و غیرانسانی اجرای سرزمین سوخته و علت انتخاب این روز بر پایه ایجاد وحدت بین مسلمانان جهان اسلام است.


فرماندار شهرستان دالاهو، با اشاره به روز قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت :برای اینکه این وحدت خود را بیشتر نشان دهد آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز جهانی قدس نامگذاری و پس از مدت کوتاهی این روز جهانی شد.

 

کرم محمدی خاطر نشان کرد: روز قدس، روز اعلام برائت از سیاست نژاد‌پرستانه و ترورهای هدفمند دولتی علیه شهروندان بی‌دفاع ،یعنی اعلام انزجار از ۷۰ سال ترور، وحشت‌آفرینی و آواره کردن ساکنان اصلی فلسطین از سرزمین مادری خود است.

 

وی تصریح کرد:هرسال آخرین جمعه ماه رمضان مردم همیشه در صحنه شهرستان همزمان با سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی روز قدس در برابر دشمنان فلسطین قد علم کرده و با  شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از ملت بی دفاع فلسطین اعلام می کردند امام متاسفانه امسال با توجه به شرایط کرونا و تشدید آن و در راستای حفظ سلامت مردم هیجگ.نه تجمع و حتی راهپیمایی خودرویی در شهرستان برگزار نمی شود.

 

فرماندار دالاهو با اشاره به ظرفیت بسیار خوب و کارآمد فضای مجازی گفت: امسال  می‌توانیم از طریق فضای مجازی به تبیین جایگاه روز قدس با شدت و شور بیشتری بپردازیم و اجازه هیچگونه شادی را به دشمنان نخواهیم داد.

 

محمدی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در روز قدس، افزود: همه ما در روز قدس امسال از فرمایشات روشنگرانه مقام معظم رهبری در فضای های مجازی، صدا و سیما و تلویزیون بهره کافی را خواهیم برد.

کد خبر 1054112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha