کتاب «اثر انگشت» با موضوع خاطرات و وصایای شهدا در موضوع انتخابات رونمایی شد

کتاب «اثر انگشت» با موضوع خاطرات و وصایای شهدا در موضوع انتخابات با حضور مادر شهید والامقام «حمید رضا وحید استخری» و استاندار خراسان شمالی در مراسم احیاء داری شب قدر بیست و سوم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ مراسم احیاء سومین شب از لیالی قدر در دانشگاه  پیام نور بجنورد به همت جوانان مسجدی و جهادگر حوزه کتاب و کتابخوانی سنگر کتاب با رونمایی از کتاب «اثر انگشت» با حضور مادر شهید «حمید رضا وحید استخری» و «محمد علی شجاعی» استاندار خراسان شمالی همراه شد.

 

کتاب اثر انگشت؛ خاطرات و وصایای شهدا در موضوع انتخابات همراه با بیانات امام و رهبری و کاری از موسسه فرهنگی حماسه ۱۷ است که وصایای شهیدان والامقام ایران اسلامی را درباره انتخابات روایت می کند.

 

این کتاب شب گذشته به همت دفتر مرکزی سنگر کتاب  و جوانان جهادگر مسجدی در کانون دانشگاه پیام نور و هیئت فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) رونمایی شد.

 

لازم به توضیح است؛ اثـر انگشـت حاصـل تلاش دسـته جمعی خادمـان شـهدا در مـدت زمـان محـدودی اسـت کـه کوشـیده در قالـب خاطـرات و وصایایـی با موضـوع انتخابـات، کلیـد واژه‌هـای حضـور، انتخـاب و شـهید را بـه هـم پیونـد بزنـد.

 

همچنیـن این کتـاب بـه فرمایش امام راحل (ره) و مقـام معظـم رهبـری (مد ظله العالی) در این موضوع مزین اسـت.

 

شهید والامقام  حمیدرضا وحید استخری، متولد اول  شهریور 1343 در تاریخ 8 اسفند 62 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل شد.

 

گفتنی است، علاقه مندان برای تهیه این  کتاب می توانند به دفتر مرکزی سنگر کتاب در بجنورد مراجعه کنند.

 

 

 

کد خبر 1054119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha