روز قدس روز احیای عزت امت اسلامی است

حجت الاسلام عباسی گفت: روز قدس روز احیای امت اسلامی است.

حجت الاسلام « مهدی عباسی» با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: روز قدس روز احیای عزت امت اسلامی و نماد وحدت امت اسلامی است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی افزود: با توجه به درایت و تیز بینی امام راحل، ناظر به تشخیض عمق راهبردی جمهوری اسلامی و جهان اسلام و فرمایش ایشون که فرمودند: فلسطین پاره تن اسلام است توانستند یک همگرایی و وحدت در جهان اسلام برای مبارزه با اسرائیل ایجاد کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این وحدت و همگرایی به مرور زمان و با توجه به خلوص نیت امام خمینی(ره) گسترده شد، ادامه داد: این مهم سبب شد ملت های آزادی خواه دیگر دنیا نیز در این همبستگی با مسلمان ها شریک شوند وامروز می بینیم که در یکصد نقطه دنیا همه آزادیخواهان، مستضعفان و مسلمانان دینا دست به دست هم داده و با مردم مظلوم فلسطین ابراز همدردی و همبستگی می کنند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: از برکات انقلاب اسلامی است که مساله قدس در جهان اسلام احیا شد و با محوریت جمهوری اسلامی ایران امروز در خط مقدم جهبه مقاومت، اسرائیل نتوانست به نقشه ها و اهداف شوم خود برسد.

 

حجت الاسلام عباسی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی و محوریت امام در مساله قدس نبود شاید امروز نامی از فلسطین و مرزهای آن در گستره بین الملل مطرح نمی شد.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا بیان کرد: امام خمینی با درایت و تیز بینی و شهدا با خون خودشان یک مکتب بدون مرز را در دنیا پیچیده کنونی به وجود آورده و تثبیت کردند.

 

وی اضافه کرد: امروز منطقه غرب آسیا به عنوان کانون توجهات دنیا یک جبهه مقاومت بدون مرز را تشکیل دادند و همه آزادی خواهان دنیا آزادی قدس شریف و ملت در بند فلسطین رو فریاد می زنند.

 

این مقام مسئول در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه داد: از ثمرات و برکات خون حاج قاسم و یارانش بیداری جهان اسلام، بیداری مستضعفین و نابودی اسرائیل از صحنه روزگار خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه امسال نیز همچون سال قبل محدودیت های کرونایی مانع از برگزاری راهپیمایی روز قدس است، افزود: پیام روز قدس قطعا و یقینا با حضور و فعالیت در عرصه های مختلف توسط جوانان جهان به گوش ملت ها خواهد رسید و انشاالله ما در روز قدس، با پویش ها و روشن گری های مختلف شاهد کم شدن قدرت اسرائیل و نابودی آن هستیم.

 

حجت الاسلام عباسی اضافه کرد: امیدواریم که مردم شهید پرور و انقلابی استان مرکزی همچون گذشته که همواره خوش درخشیدند، امسال نیز در صحنه حاضر باشند و با قلم، بیان و حضورشان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین سنگ تمام بگذارند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ادامه داد: آزادی قدس شریف آرزوی همگان است و به امید روزی که قدس آزاده شود و مسلمان ها و پیروان سایر ادیان از مستضعفان جهان بتوانند در قدس شریف با هم برنامه وحدت داشته باشند.

 

کد خبر 1054164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha