اهدای  جهیزیه به ۹۶ مددجو و نیازمند قائم شهری

یعقوبی گفت: سال گذشته با کمک مردم نیکوکار و همت خیرین و مراکز نیکوکاری شهرستان قائم شهر جهیزیه به مبلغ ۵۷۸ میلیون تومان به ۹۶ مددجو و نیازمند اهدا شد.

«جمال یعقوبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری به خدمات دهی کمیته امداد در بحث مشاوره زندگی،پیشگیری از طلاق، تامین جهیزیه و ...با هدف ترویج ازدواج آسان و تحکیم بنیان خانواده اشاره و اظهار کرد:هشت هزار نفر در قائمشهر تحت حمایت کمیته امداد  قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

 

رئیس کمیته امداد قائم شهر با بیان اینکهتامین جهیزیه نوعروسان یکی از برنامه های کمیته امداد  است که با مشارکت خیران و کمک های مردمی در قالب طرح های مختلف انجام می شود، گفت: سال گذشته با کمک مردم نیکوکار و همت خیرین  و مراکز نیکوکاری این شهرستان  جهیزیه به مبلغ ۵۷۸ میلیون تومان به  ۹۶ مددجو و نیازمند اهدا شد.

 

یعقوبی خاطرنشان کرد: زمینه مشارکت مردم خیراندیش در تأمین جهیزیه و کمک به امر ازدواج نیازمندان فراهم است، نیکوکاران می‌توانند با مراجعه و یا تماس با دفتر کمیته امداد قائم شهر در این امر خداپسندانه شریک شوند.

 

وی افزود : در سال گذشته تعداد ۴۴ مورد جهیزیه به نوعروسان، ۳۵ مورد ازدواج مجدد و تعداد ۱۷ مورد هدیه داماد اهدا شد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸ با  ۱۰۴ درصد رشد همراه بوده است.

 

 

 

کد خبر 1054183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha