در برابر رژیم صهیونیستی باید از مکتب شهید سلیمانی پیروی کنیم

بیکی گفت: در برابر رژیم صهیونیستی باید از مکتب شهید سلیمانی پیروی کنیم.

«مهدی بیکی» به مناسبت روز جهانی قدس به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: روز قدس روز همبستگی و وحدت تمام ملت اسلامی است تا در برابر یک دشمن مشترک و خطرناک که تهدیدی است برای تمام مسلمین بایستند و از کیان و شرف و خاک خود دفاع کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: روز قدس، روزی است که باید به روشنگری جهانی پرداخت تا مردم ماهیت این رژیم اشغالگر و وحشی را بهتر بشناسند.

 

وی اظهارداشت: رژیم صهیونیستی رژیمی است که برای رسیدن به اهداف و آمال شومش از هیچ کاری فروگذار نمی کند، از اشغال و جنگ و ترور و ارعاب گرفته تا کودک کشی و داغدار کردن خانواده ها.

 

بیکی ادامه داد: ساده انگاری است اگر فکر کنیم که اسرائیل به همان کشور غصب شده بسنده و اکتفا می‌کند، خوی سبوعیت در این رژیم به حدی است که حاضر است به نسل‌کشی دست بزند تا به اهداف خطرناک خود برسد.

 

وی گفت: ما در سیاست ها و برنامه های سیاسی و فرهنگی خودمان در مقابل این رژیم باید به گونه ای عمل کنیم که هم هوشیار باشیم و هم روشنگری رسانه‌ای داشته باشیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: تاریخ نشان داده است که سیاست های این رژیم غاصب سیاست‌های منفعلانه نیست بلکه سیاست‌های تهاجمی است بنابراین در برابر این سیاست ها باید یک سیاست تهاجمی داشته باشیم.

 

وی اضافه کرد: غفلت از سیاست‌های سبوعانه و جنگ‌طلبانه اسرائیل آثار جبران‌ناپذیری را به همراه دارد.


بیکی با بیان اینکه در برابر اسرائیل باید از مکتب شهید سلیمانی پیروی کنیم، گفت: مکتب شهید سلیمانی توانسته است هم سدی در برابر این رژیم سفاک داشته باشد و هم این رژیم را در سیاست‌هایش شکست بدهد، یقیناً اسرائیل هم از شهید سلیمانی می ترسید و هم مکتب از مکتب او می ترسد.

 

کد خبر 1054230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha