فعالیت‌های مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد/مسجدی‌ها از باقیمانده ماه رمضان استفاده کنند

حجت‌الاسلام رضایی با بیان اینکه ائمه جماعات و مسجدی‌ها از فرصت باقیمانده ماه مبارک رمضان استفاده کنند، گفت: برنامه‌های مسجد جامع فاطمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کمتر تعطیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین «رضایی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم شب های قدر با همکاری و تلاش بچه های مسجد جامع فاطمیه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در فضای باز این مسجد برگزار شد، اظهار کرد: اهالی این مسجدی با تعهد زیاد بر رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت دارند و همین موضوع مهم ترین دلیل تعطیل نشدن هیچ کدام از برنامه های مسجد جامع فاطمیه در دوره شیوع ویروس کرونا بوده است.

 

امام جماعت مسجد جامع فاطمیه افزود: تجربه بسیاری از مساجد نشان داده که تعطیل کردن برنامه ها به ویژه نماز جماعت، به تدریج موجب کاهش حضور دایمی افراد در این خانه های خدا می شود بنابراین مسجدی ها باید از همه تدابیر برای رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامتی مردم در زمان برگزاری برنامه های مختلف بهره ببرند.

 

وی در ادامه به برنامه خیریه مسجد جامع فاطمیه در دوره شیوع کرونا اشاره و تاکید کرد: طی این دوره ۹ نوبت بسته های ارزاق، دو نوبت پوشاک، یک نوبت لوازم التحریر و شش نوبت کارت هدیه میان نیازمندان توزیع شد و به همت اهالی و کارگزاران این مسجد این کار خداپسندانه همچنان ادامه خواهد داشت تا کسانی که در دوره کرونا دچار مشکلات معیشتی مضاعف شدند کمتر رنج ببرند.

 

رضایی در ادامه با بیان اینکه شب های قدر و تمام شب ها و روزهای ماه رمضان فرصت جمع آوری کمک های مردمی است، خاطرنشان کرد: ائمه جماعت مساجد و مبلغان و خطبا باید از فرصت باقی مانده ماه رمضان برای تبیین اهمیت کمک مومنانه به نیازمندان استفاده کنند.

کد خبر 1054253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha