اتحاد مسلمین کن فیکون می کند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هدف رژیم جعلی صهیونیستی را ایجاد مانع در اتحاد مسلمین خواند و گفت: اتحاد مسلمین می تواند کن فیکون و همه مشکلات را حل کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی، جمعه(۱۷ اردیبهشت) به مناسبت روز جهانی قدس در آیین پرچم{به آتش کشیدن پرچم اسراییل و برافراشتن پرچم ایران و فلسطین} گفت: رژیم جعلی صهیونیستی در قلب جهان اسلام به عنوان غده سرطانی ایجاد شد تا نگذارد مسلمین متحد شوند.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: اتحاد مسلمین می تواند کن فیکون و همه مشکلات را حل کند زیرا قرآن با صراحت دستور به «واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولاتفرقوا» داده و امام  راحل هم با هوشیاری و قبل از انقلاب در سال 42 این مسئله را فریاد زدند.

 

 

وی با بیان اینکه این غده سرطانی ساخته و پرداخته غرب و انگلیس و کشورهای مرتجع عرب است؛ اظهار کرد: تنها کشوری که حامی مردم مظلوم فلسطین و غزه (که حتی شیعه هم نیستند) ایران اسلامی است و تنها فرمانده ای که حمایت و سپر بلای آنان شد مرد میدان جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی است و برای همین اسماعیل هنیئه در مراسم تشییع شهید سلیمانی سه بار از ایشان به شهیدالقدس تعبیر کرد.

 

 

سردار معروفی تصریح کرد: زیرا حاج قاسم نگاه آنان را به اسلام واقعی تغییر داد و هم پای آن مردم ایستاد لذا نباید بگذاریم چیزی که امام مشخص کرده و روز قدس که روز اسلام است{فراموش شود} و امروز زوال سیاسی و امنیتی اسراییل را می بینیم.

 

 

وی ادامه داد: اگر سران مسلمین متحد بودند اثری از این غده سرطانی نخواهد بود که امیدواریم راه حاج قاسم را که پرچم او بالا است؛ برای مردم قدس انجام دهیم.

کد خبر 1054307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha