اهتزاز پرچم فلسطین در میادین شهرهای گلستان

همزمان با روز جهانی قدس در تجمعی خودجوش پرچم فلسطین در میادین شهر به اهتزاز درآمد و پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان، همزمان با روز جهانی قدس در تجمعی خودجوش  پرچم فلسطین در میادین شهر به اهتزاز درآمد و پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

 

«نجیب اله تاری» در خصوص اهمیت روز قدس اظهار کرد: هر ساله در روز جهانی قدس مراسم راهپیمایی و برنامه های متناسب با این روز برگزار می کردیم ولی در سالجاری با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شد که به شیوع جدیدی در حوزه رسانه و در فضای مجازی مراسم های این روز برگزار شود.

 

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان ادامه داد: در آستانه روز جهانی قدس نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان گلستان برگزار شد تا بتوانیم از ظرفیت رسانه و فضای مجازی بهره بیشتری ببریم.

 

تاری بابیان اینکه برنامه های متنوعی با محوریت فضای مجازی و رسانه ها برای روزقدس در نظر گرفته شد، افزود: برگزاری شب شعر با همکاری حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی، پرداختن موضوع فلسطین با نقاشی کودکان در کانون پرورش فکری استان گلستان و نمایشگاه مجازی با همکاری حوزه هنری از برنامه های به شمار می رود که برای این روز در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1054329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha