برگزاری کاروان مردمی راهیان قدس در همدان

صلواتیان از برگزاری کاروان مردمی راهیان قدس به منظور حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین در همدان خبر داد و گفت: این کاروان به صورت مردمی و خود جوش امروز از ساعت ۱۱ صبح از محله کوچه مشکی همدان انجام شده است.

«مهدی صلواتیان » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با اشاره به نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز قدس به فرموده امام راحل، گفت: مسئله قدس مسئله جهان اسلام و به تعبیر معمار کبیر انقلاب قدس پاره تن اسلام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عاشقان ثار الله همدان، افزود: کاروان مردمی خودرویی راهیان قدس، امروز به صورت خودجوش از محل مسجد عباسیه در کوچه مشکی همدان آغاز و حرکت آنها در سطح شهر  همدان در حال انجام است.

 

وی یادآور شد: این برنامه به صورت خودجوش بوده و مردم به منظور پیشگیری از شیوع کرونا از خودروهای خود پیاده نمی‌شوند و راهپیمایی خود را به صورت خودرویی انجام می‌دهند.

 

مسئول کانون فرهنگی و تبلیغی عاکف  استان همدان گفت: این برنامه از ساعت ۱۱ صبح امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه در جهت حمایت از حقوق مردم مظلوم فلسطین و محکوم کردن جبهه استکبار و صهیونیسم در حال انجام است.

 

صلواتیان  با اشاره به اینکه امسال نیز با توجه به شرایط کرونا و وضعیت قرمز بسیاری از شهرهای کشور شرایط راهپیمایی روز قدس فراهم نیست، یادآور شد: با این وجود همچنان خشم و غضب ما در دل‌ها بر علیه صهیونیست‌ها پا برجاست و ما انزجار و نفرت خود ار رژیم کودک‌کش صهیونیست خواهیم داشت.

 

کد خبر 1054354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha