دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین  باید تا آزادی قدس ادامه پیدا کند

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: دفاع از قدس و مردم مظلوم فلسطین باید تا آزادی قدس ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس آیت الله سید مرتضی محمودی امام جمعه شهرستان ورامین در پیام جمعه این هفته  گفت: ماه رمضان ماه روزه و بندگی رو به پایان است، مهمترین هدف از روزه داری کسب تقواست که امید است همه موفق به آن شده باشند و این سرمایه را حفظ کنند.


وی با اشاره به آثار بهره برداری از ماه مبارک رمضان برای جوامع اسلامی اظهار داشت: جامعه اسلامی زمانی سعادتمند است که از قرآن و اهلبیت پیروی کرده و به دستورات آنان عامل باشند.


آیت الله محمودی در خصوص جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس بیان کرد: روزقدس را حضرت امام (ره) برای دفاع از مردم فلسطین اعلام کردند و بیش از ۴۰ سال است که در این روز ملت ایران و سایر بلاد حمایت خود را از فلسطین و قدس شریف اعلام می دارند.


امام جمعه ورامین ادامه داد: دفاع از قدس این قبله اول مسلمین  و مردم مظلوم فلسطین یک وظیفه دینی وانسانی است و باید این حمایت تا آزادی قدس ادامه پیدا کند.


وی با اشاره به انتخابات خردادماه نیز گفت: باید مردم عزیز ما با شرکت در انتخابات و انتخاب شایسته ایستادگی خود در راه انقلاب را نشان دهند.قطعا حضور مردم در انتخابات توطئه های دشمن را خنثی خواهد کرد.

کد خبر 1054356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha