افزایش ۵۰ درصدی اهداکنندگان خون جهرم در شب های قدر

رضاییان از افزایش ۵۰ درصدی اهداکنندگان خون جهرم در شب های قدر خبر داد و گفت: امسال مردم جهرم با اهدای ۹۹ هزار و ۳۰۰ سی‌سی خون در پویش نذر خون شرکت کردند.

«یعقوب رضاییان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در شب‌های قدر امسال ۲۲۲ نفر از مردم شهرستان جهرم با اهدای ۹۹ هزار و ۳۰۰ سی‌سی خون در پویش نذر خون شرکت کردند.

 

رئیس انتقال خون جهرم افزود: خوشبختانه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته در جهرم با افزایش ۵۰ درصد روبرو شده است.

 

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های اعمال شده، مراجعه مردم به مراکز انتقال خون و شرکت آنها در پویش نذر خون در شب‌های قدر، کم‌نظیر و شایسته قدردانی است.

 

رضاییان با اشاره به اینکه ۳۰ درصد از خون دهندگان همه ساله و به صورت مداوم در طرح اهدای خون شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: در مجموع چهار درصد از جمعیت خون دهندگان شهرستان جهرم را زنان تشکیل می‌دهند.

 

وی اظهار کرد: پایگاه انتقال خون جهرم علاوه بر تأمین نیاز خونی شهرستان جهرم، نیاز خونی شهرستان‌های خفر و قیر و کارزین را هم تأمین و مازاد مصرف را نیز به شیراز ارسال می‌کند.

 

رئیس انتقال خون جهرم در پایان به ساعت فعالیت این مرکز اشاره کرد و گفت: پایگاه مرکزی انتقال خون جهرم همه ورزه بجز جمعه‌ها از ساعت هشت صبح تا ۱۳ فعال بوده و پذیرای اهداکنندگان خون است.

کد خبر 1054369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha