رژیم غاصب اسرائیل به دنبال تفرقه افکنی بین کشورهای منطقه است

حجت الاسلام اختری روز جهانی قدس را روز اعلام انزجار مسلمانان از رژیم اسرائیل عنوان کرد و گفت: این کشور و هم‌پیمانش به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین کشورهای منطقه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت(ع) امروز  در مراسم بزرگداشت روز جهانی قدس در استان زنجان اظهار کرد: به فرمان امام راحل آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شده است.

 

حجت الاسلام اختری با اشاره به اینکه بیش از چهل سال است که هر سال در این روز ملت مسلمان و به ویژه پیروان حضرت امام(ره) این سنتی را که برجا گذاشتند احترام می‌گذارند، گفت: همه ساله در این روز مردم ایران انزجار و تنفر خودشان را از رژیم کودک کش و اشغالگر اسرائیل ابراز می کنند.

 

وی به تاکیدات و رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای به مسئله روز قدس اشاره کرد و گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری راهپیمایی و مراسم تجمعی فراهم نشد.

 

رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت(ع) از فلسطین به عنوان مساله اصلی یاد کرد و گفت: امسال مردم ایران انزجار خود را از رژیم غاصب اسرائیل در بستر فضای مجازی اعلام خواهد کرد.

 

وی به حمایت های برخی از کشورهای منطقه و اروپا از این غده سرطانی در منطقه اشاره کرد و گفت: اسرائیل برای ایجاد اختلاف در منطقه و فتنه گری ایجاد شده است.

 

حجت الاسلام اختری به نفوذ جاسوسان اسرائیل در کشورها اشاره کرد  گفت: این کشور و هم‌پیمان هایش به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین کشورهای منطقه است.

 

رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت(ع) ادامه داد: اختلاف افکنی بین شیعه و سنی از دیگر اهداف دشمنان در منطقه است و دشمنان در تلاش هستند با ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی به جنایت های خود در منطقه ادامه دهند اما در کشور ما شیعه و سنی در کنار هم زندگی کردند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

وی وجود اسرائیل و هم پیمانان آنها در منطقه را یک فتنه خواند و گفت: حمایت از فلسطین بسیاری از نقشه‌های شیطانی دشمنان اسلام را در منطقه خنثی کرده است و با این حمایت جلوی گسترش و سیطره اسرائیل جنایتکار در منطقه گرفته شده است.

 

به گفته اختری، حمایت انقلاب اسلامی از کشورهای مسلمان منطقه باعث شده این کشورها با اقتدار کامل در برابر دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: متاسفانه آل سعود اگر سر سوزنی غیرت داشت در برابر دشمنان اسلام و اسرائیل غاصب سر تعظیم نمی آورد و در برابر جنایت‌هایی که آمریکا پایه گذار آنها در منطقه است سکوت نمی‌کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام سال‌هاست که در تلاش هستند بیت المقدس را که قبله مسلمانان است را به شهر یهودی تبدیل کنند، گفت: آنها در تلاش هستند سفارتخانه های خود را به این شهر منتقل کنند.

 

حجت الاسلام اختری ادامه داد: نقشه دشمنان اسلام یهودی سازی در کل فلسطین بود تا بتوانند کل فلسطینیان را از منطقه اخراج کنند و یا آنها را به بند بکشند تا در برابر اسرائیل تسلیم شوند و منطقه را به عنوان یک منطقه یهودی قلمداد کنند.

 

رئیس شورای مجمع عالی جهانی اهل بیت(ع) به هراس آمریکا در حمله نظامی به ایران اشاره کرد و گفت: تمام پایگاه های نظامی آمریکا در منطقه زیر نظر موشک‌های ایران است و انقلاب اسلامی ایران امروزه با چتر موشکی خود به همه جای منطقه تسلط دارد.

 

حجت‌الاسلام اختری خاطرنشان کرد: امروز مسئولین ما به ویژه تیم‌ مذاکره کننده باید توجه داشته باشند الان شرایطی نیست که جمهوری اسلامی ایران بخواهد در برابر یاوه گویی های آمریکا و در برابر اوهام و خیالات آمریکایی‌ها سر سوزنی عقب نشینی کند.

 

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران این توانمندیها را دارد که در برابر آمریکا بایستد و می تواند شرایط خود را به آمریکا تحمیل کند و آنها هستند که باید شرایط ما را بپذیرند.

 

کد خبر 1054379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha