عزم راسخ ملت ایران برای از بین بردن اسراییل است

حجت الاسلام رضا زاده با بیان اینکه ملت ایران، قاتل فرماند ارشد نظامی خود یعنی شهید سلیمانی و نیز شهادت شهید فخری زاده و... را فراموش نمی کند؛ گفت: عزم راسخ ملت ایران برای از بین بردن اسراییل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ریگان؛ حجت الاسلام حبیب رضا زاده، جمعه(۱۷ اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه با تأکید بر اینکه نباید گول بعضی از حرف های اتوکشیده از افراد اتوکشیده را خورد؛ گفت: پیروان مکتب حاج قاسم بدانند مقاومت و جنگ در مقابل آمریکا ما را عزت مند می کند نه منفعل شدن؛ لذا خون بهای شهید سلیمانی فتح قدس شریف است که ان شاءالله به زودی اتفاق خواهد افتاد.

 

 

امام جمعه ریگان روز قدس را نماد مقابله حق و باطل و  کلید قیام جهانی علیه استکبار و نماد مبارزه مستمر و فراگیر در همه اعصار دانست و اظهار کرد: ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران{حتی} با توجه به شرایط حساس کرونایی هیچوقت قدس و مردم زجر دیده فلسطین را فراموش نمی کنند.

 

 

وی با بیان اینکه ملت ایران، قاتل فرماند ارشد نظامی خود یعنی شهید سلیمانی و نیز شهادت شهید فخری زاده را فراموش نمی کند؛ افزود: با مشت های آهنین و سینه های ستبر و عزمی پولادین، بر سر اسراییل و آمریکای خونخوار فریاد برمی آورد که«مرگ بر اسراییل» و عزم راسخ ملت ایران برای از بین بردن اسراییل است.

 

 

حجت الاسلام رضازاده سالروز تشکیل بسیج سازندگی را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه بسیجی به فرمایش رهبری یعنی علی علیه السلام که همه وجودش وقف اسلام بود و ادامه داد: بسیج سازندگی در ریگان کارهای عمده ای از جمله در منطقه صعب العبور سرزده و... انجام داده و به  مدرسه سازی، آب رسانی، ارسال گروه های جهادی، اشتغالزایی خرد خانگی، خدمات رسانی درمانی و مشاوره های پزرشکی و مذهبی در اقصی نقاط شهرستان ریگان پرداخت.

 

 

وی افزود: مسیر بسیج سازندگی برگ برنده جهان اسلام برای آماده سازی تشکیل حکومت مهدوی در جهان است.

 

کد خبر 1054384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha