برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری «راه قدس» در خمین

محمدی از مسابقه فرهنگی و هنری «راه قدس» به مناسبت روز جهانی قدس برگزار می شود.

«آزاده محمدی» با اشاره به اینکه روز قدس روز اتحاد و انسجام مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم فلسطین است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این روز باید بیش از پیش در بین اقشار مختلف به ویژه نسل جوان و نوجوان نهادینه شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین با اشاره به اینکه هر ساله روز قدس با شکوه خاصی برگزار می شد و همگان می توانستند در راهپیمایی این روز شرکت کنند، افزود: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا برنامه به شکل سال های قبل نداریم به همین دلیل برگزاری برنامه های فرهنگی در راستای معرفی این روز امری ضروری است.

 

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری شهرستان نقش موثری در این راستا دارند و از ابتدای شیوع ویروس کرونا با اجرای برنامه های فرهنگی، با بهره گیری از فضای مجازی را در دستور کار خود قرار داده است که خوشبختانه با استقبال خوبی روبرو بوده است.

 

محمدی به برگزاری مسابقه فرهنگی و هنری «راه قدس»  با موضوع روز قدس اشاره کرد و گفت: این مسابقه در بخش های عکاسی، خوشنویسی، گرافیک و پوستر، شعر و دل نوشته های ادبی برگزار می شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین ادامه داد: مهلت ارسال آثار تا عید سعید فطر ۱۴۰۰ است و در پایان از آثار برتر در هر رشته تجلیل می شود.

 

وی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ و  یا تلگرام به شماره ۰۹۱۸۹۵۷۸۶۳۵ارسال کنند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: ‌اسامی برگزیدگان این مسابقه سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر اعلام می شود.

 

محمدی اضافه کرد: این مسابقه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خمین، شورای اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمین برگزار می شود.

کد خبر 1054413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha