همه سیاست ها و راهبردهای صهیونیست و متحدانش شکست خورده است

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه موضع مهم و محکم جمهوری اسلامی ایران نابودی کامل رژیم صهیونیستی است گفت: همه سیاست ها و راهبردهای صهیونیست و متحدانش شکست خورده است.

«حجت الاسلام محمد جواد عادل پور» ظهر امروز (جمعه 17 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت در روز جهانی قدس با بیان اینکه ایران اسلامی با همه وجود و امکانات از آرمان های فلسطین حمایت می کند اظهار کرد: مردم ما در هر لحظه ای در راستای حمایت از آرمان فلسطین آرام نخواهند گرفت و به دنبال بازگشت حق مردم فلسطین هستیم.

 

امام جمعه خرمشهر افزود: موضع رسمی و عملی جمهوری اسلامی ایران، انقلاب اسلامی و مردم ایران در مسئله فلسطین اشغالی نابودی کامل رژیم صهیونیستی و بازگشت این سرزمین مقدس به صاحبان اصلی آن یعنی مردم آن است.

 

وی با بیان اینکه رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل که در واقع هویت خود را هم جعل کرده در طول سال های گذشته دارای ضعف های فراوانی بوده است تصریح کرد: رژیم صهیونیستی روزی حاکم بلامنازع و مشغول بلعیدن حقوق مادی و معنوی فلسطینی ها بود اما امروز به برکت انقلاب اسلامی به خاک ذلت کشیده شده و اگر به 2 سال گذشته برگردیم دقیقا قابل مشاهده است که با وجود اینکه همه ظرفیت های رژیم سلطه وارد میدان شده و توطئه های خطرناکی اجرا کرده اند اما همه سیاست ها و راهبردهای صهیونیست و متحدانش شکست خورده است.

 

حجت الاسلام عادل پور، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را نماد و الگوی مقاومت برای همگان دانست و تاکید کرد: باید در همه حال از تمامی شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی یاد کنیم و جبهه گسترده مقاومت علیه سیاست های رژیم صهیونیستی ایجاد کرد.

 

کد خبر 1054424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha