طرح معامله قرن شکست خورده است

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با اشاره به اینکه طرح معامله قرن شکست خورده است، گفت: با توجه به هدایت های رهبر انقلاب، تنها امید مردم فلسطین ملت های مسلمان در دنیا و جنبش های اعتراضی در سراسر عالم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان به روز قدس تعداد از مردم تبریز به طور خودجوش در مقابل دفتر امام جمعه این شهر تجمع کرده و با آتش زدن پرچم رژیم صهیونیستی جنایات این رژیم را محکوم و از آرمان های مردم فلسطین اعلام حمایت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در حاشیه این تجمع اظهار داشت: رژیم های مرتجع عربی برخلاف افکار و عقاید ملت جهان اسلام در حال عادی سازی رابطه‌ خود با اسرائیل غاصب هستند، اما بدانند آمریکا در حال زمینه سازی برای اجرای معامله‌ قرن است و این کشورهای عربی نیز در حال همراهی با اسرائیل غاصب هستند.

امام جمعه تبریز گفت: در معامله‌ قرن قرار بود دولت جدیدی تحت عنوان «فلسطین جدید» در اراضی کرانه‌ باختری و نوار غزه بدون داشتن ارتش و سلاح جنگی و بدون حضور شهرک های یهودی تشکیل شود و حماس نیز باید سلاح های خود را تحویل می‌داد.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه طرح معامله قرن شکست خورده است، تاکید کرد: با توجه به هدایت های رهبر انقلاب، تنها امید مردم فلسطین ملت های مسلمان در دنیا و جنبش های اعتراضی در سراسر عالم است.

وی افزود: روز قدس، روز هشدار به تمام ابر قدرت های دنیا و روز شکل‌گیری خاور میانه اسلامی با محوریت قدس شریف است. روز قدس روزی است که نباید فراموش شود و این روز از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) است.

آل هاشم با بیان اینکه مبارزه با نظام سلطه و استکبار جهانی و دفاع از مظلومان و مستضعفان عالم از برجسته ترین مولفه‌های نظام فکری امام خمینی(ره) بود، افزود: اصول و مبانی این دیدگاه ریشه در اندیشه ناب اسلامی دارد و امام خمینی(ره) سیاست ها و نقشه های دشمنان اسلام را در جریان تشکیل رژیم صهیونیستی در سال ۱۹۴۸ شناخته و در پیام تاریخی در سال ۵۸ آخرین جمعه‌ ماه رمضان را روز قدس اعلام کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: هرگز از اصول خود عدول نخواهیم کرد، اعتقاد داریم تداوم راه و منش امام خمینی، توسط رهبر معظم انقلاب ‌و خدمات ارزشمند جبهه‌ مقاوت و تلاش مدافعین حرم؛ به زودی شاهد برپایی نماز جماعت در قدس شریف خواهیم بود.

کد خبر 1054438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha