کشور توسط افراد باتجربه بهتر اداره می شود

فرهنگی با بیان اینکه کشور توسط افراد باتجربه بهتر اداره می شود، گفت: این افراد نیز از اندیشه و توانمندی بالقوه‌ جوانان باید بهره بگیرند تا کشور به توسعه و پیشرفت خود در زمینه‌های گوناگون ادامه داده و به این حرکت سرعت داده شود.

«محمدحسین فرهنگی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با تاکید بر لزوم توجه به اهمیت حضور سلیقه‌های مختلف در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، تحقق چنین هدفی را عاملی مهم و محوری در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دانست.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید تمامی دست اندرکاران و عوامل برگزاری انتخابات تلاش خود را برای تحقق مشارمت سلایق مختلف در انتخابات آتی به کار بگیرند، اظهار داشت: عوامل اجرایی انتخابات اعم از مجریان و ناظران باید در پرشور شدن انتخابات ایفای نقش کنند، چون بدون همکاری و تعامل آنها با جریان های سیاسی، امکان برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضور گسترده مردم امکان پذیر نیست.

وی بر لزوم اهمیت حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تاکید و اضافه کرد: بدون دخالت عناصر تاثیرگذار در این عرصه، از شور و هیجان انتخابات کاسته خواهد شد که برای از بین بردن چنین فرضیه ای ‌باید همه برای مشارکت حداکثری مردم، تلاش خود را به کار گیرند.

فرهنگی ادامه داد: به طور قطع با حضور سلیقه های مختلف در انتخابات آینده به خصوص در انتخابات ریاست جمهوری که سرنوشت اداره امور کشور برای 4 سال بسته می شود، نقشه های دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی نقش بر آب شده و توطئه هایشان خنثی می شود.

وی با بیان اینکه کشور توسط افراد باتجربه بهتر اداره می شود، افزود: این افراد نیز از اندیشه و توانمندی بالقوه‌ جوانان باید بهره بگیرند تا کشور به توسعه و پیشرفت خود در زمینه‌های گوناگون ادامه داده و به این حرکت سرعت داده شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس یازدهم یادآوری کرد: مردم انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی بارها در برهه های مختلف تاریخی ثابت کرده‌اند که در همه صحنه‌های انقلاب حضور فعالانه‌ای دارند و در انتخابات آینده نیز چنین اتفاقی خواهد افتاد و بار دیگر به جهانیان ثابت خواهد شد که این نظام متعلق به ملت است.

کد خبر 1055096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha