اهدای ۳۰۰ بسته غذایی در رزمایش مواسات انصار باقرالعلوم تبریز

هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم(ع) تبریز، پنجمین مرحله کمک های همدلی و مومنانه خود را همزمان با ماه مبارک رمضان با تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته غذایی کامل میان خانواده های آسیب پذیر منطقه اجرا کردند.

«کریم جلیلیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اجرای مرحله پنجم کمک های همدلی و مومنانه هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم با تهیه ۳۰۰ بسته غذایی و توزیع میان خانواده های آسیب پذیر منطقه خبر داد.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز گفت: ماه رمضان بهترین فرصت برای بخشش و نوع دوستی است و مسلمانان در این هنگامه می توانند در پرتو آموزه ها و مفاهیم والای الهی به انفاق و بخشش بپردازند تا از آثار روحی و معنوی آن بهره مند شوند.

جلیلیان افزود: پس از رهنمودهای رهبر انقلاب که با هدف کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی ویروس کرونا صورت گرفته، موج وسیعی از حضور هیئت‌های مذهبی در رزمایش همدلی به‌ وجود آمد.

وی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های جهادی این هیئت در ایام شیوع ویروس کرونا و ماه مبارک رمضان، افزود: پنجمین فعالیت جهادی و همدلی خادمان این هیئت از ابتدای شیوع بیماری کرونا در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب با تهیه و توزیع ۳۰۰ بسته غذایی کامل اجرا شد.

جلیلیان با بیان اینکه خداوند همه کسانی که دست نیازمندان را می‌گیرند دوست دارد، تصریح کرد: خدمت و یاری‌ رساندن به خانواده های کم بضاعت و آسیب پذیردر این شرایط سخت اقتصادی ناشی از بیماری کرونا از اولویت‌های مهم هیئت و مکتب بوده و خادمین تا آخرین لحظه در خدمت این عزیزان در کمک و یاری رسانی خواهند بود.

وی اقلام اهدایی را شامل برنج، روغن، ماکارونی، چای، قند و ... به ارزش هر بسته ۲۰۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: در این مرحله همدلی مبلغ ۶۰ میلیون تومان از محل جمع آوری نذورات و خیرین محترم هزینه شده است.

مسئول هیئت و مکتب اخلاق انصار باقرالعلوم (ع) تبریز در پایان ضمن تجلیل و تشکر بی نهایت ازتمامی خیرین، اهالی منطقه، خادمین هیئت و تمام کسانی که در این برنامه ها مشارکت فعال دارند، خاطرنشان کرد: در ادامه کمک های مومنانه هیئت و مکتب، طبخ و توزیع غذای گرم بین خانواده های کم بضاعت و آسیب دیده در دستور کار قرار دارد.

 

 

کد خبر 1053863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha