حل مشکلات معیشتی کارگران لازمه رونق تولید است

آل هاشم توجه به رعایت حقوق کارگران را یکی از مسایل مهم و ضروری جامعه دانست و گفت: مسئله حقوق یکی از موضوعات مهم در تامین زیر ساخت‌های نظام اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمد علی آل هاشم» امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت هفته کارگر و نمایندگان تشکل‌های کارگری آذربایجان شرقی اظهار داشت: نقش کارگران و جوانان در عرصه‌های مختلف و حفاظت از کیان نظام اسلامی درعرصه‌های کار و تلاش علمی، ورزشی و هسته‌ای بی بدیل است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی توجه به رعایت حقوق کارگران را یکی از مسایل مهم و ضروری جامعه دانست و گفت: مسئله حقوق یکی از موضوعات مهم در تامین زیر ساخت‌های نظام اجتماعی است و باید اصول و قواعد آن همواره مورد توجه جدی قرار گیرد.

امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: دین اسلام به دلیل اینکه یک نظام و برنامه الهی در زندگی انسان تنظیم کرده است، اهمیت فراوانی به حل مشکلات کارگر و ارزش فراوانی برای کار قائل شده است.

وی با اشاره به اهمیت ارتبا ط بین کارگر و کارفرما گفت: کارگر و کارفرما دو عضو یک جامعه و شریک در روند تولید به حساب می‌آیند و ارتباط بین این دو بر اصل برادری و تعاون استوار است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه راه و روش و سلوک و شخصیت سردار شهید قاسم سلیمانی همواره در جامعه و در بین جوانان باید به یک الگوی همیشگی تبدیل شود، خاطر نشان کرد: حاج قاسم با تمام وجود برای صیانت از اسلام و مبانی دینی و اعتقادی جان خود را تقدیم اسلام کرد و باید مکتب حاج قاسم در دنیا نهادینه شود.

همچنین «حسین فتحی» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی در سخنانی به ارایه گزارشی از هفته برنامه های گرامیداشت هفته کارگر پرداخت و اظهار داشت: یکی از مولفه‌های پشتیبانی از تولید؛ صیانت از سرمایه‌های انسانی و رشد فضای امید برای نخبگان صنعتی و تولیدی است.

کد خبر 1052202

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha