کارگران سکاندار جنگ اقتصادی با دشمنان هستند

حجت الاسلام شعبانی گفت: با اتکا به توانمندهای داخلی می توانیم تحریم ها را شکست دهیم و سکاندار این جنگ اقتصادی بدون شک کارگران و صنایع تولیدی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام «حسن شعبانی» امروز به مناسبت روز کارگر در بازدید از کارخانه پیستون ایران اظهار داشت: بار اصلی زحمات کشور بر دوش کارگران است و در همه مراحل این قشر در کنار انقلاب بوده اند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: در قضیه تحریم بنزین ایران توسط آمریکا این کارگران زحمت کش پالایشگاهها بودند که ظرف چند روز توانستند ایران را به مرز خط کفایی در بنزین برسانند.

وی نقش مجموعه‌های کارگری و صنعتی را مهم و اساسی برشمرد و افزود: اگر تلاش کارگران زحمتکش واحدهای تولیدی و صنعتی نباشد کار کشور مختل می‌شود همان گونه که در بحث تحریم‌ها و 8 سال دفاع مقدس، کارگران قطعه‌های حساس مربوط به کارخانجات و وزارت دفاع را در داخل تأمین کردند.

شعبانی گفت: تاریخ شفاهی دوران سخت تحریم و رشادت‌های کارگران را باید نوشت تا به یادگار بماند چون همیشه اتکا به خود توانسته ما را به پیروزی برساند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی ادامه داد: بر این اعتقادم که کار فرهنگی خوب در محیط یک کارخانه این است که بتواند انگیزه بیشتری را تزریق کند  و کار فرهنگی کمک حال مدیران مجموعه‌های صنعتی است.

کد خبر 1052420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha