وجود فقر در میان مردم آبادان و خرمشهر مایه تاثر رزمندگان دفاع مقدس است

رضایی وجود فقر در میان مردم آبادان و خرمشهر را مایه تاثر رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت: اگر ما خرمشهر را آزاد کردیم، باید این منطقه را از وجود دشمنان داخلی هم آزاد کنیم تا آباد شود.

«محسن رضایی» ظهر امروز (جمعه ۱۷ اردیبهشت) در حاشیه بازدید از روستای سادات آبادان، مسجد جامع خرمشهر و تجدید میثاق با شهدای شلمچه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار کرد: توفیق داشتم در روز جهانی قدس بازدیدی از شهرهای آبادان و خرمشهر داشته باشم و از نزدیک با مردم این منطقه صحبت کنم و در راستای حل مشکلات آنان گامی موثر بردارم.

 

دبیر تشخیص مصلحت نظام افزود: قدس شریف بیش از ۶ دهه است که مانند آن مقطعی که خرمشهر عزیز در اشغال ارتش بعث بود، در اشغال صهیونیست ها است؛ صدامیان نمی خواستند خرمشهر را ترک کنند چراکه می خواستند اینجا بمانند.

 

وی تصریح کرد: بسیاری از مناطق شهر را به شدت ویران و حتی با خاک یکسان کرده بودند اما به لطف پروردگار متعال و آن روح بلند امام عظیم الشان و ایثار رزمندگان، فداکاری جوانان ملت ایران، خرمشهر آزاد شد.

 

رضایی با بیان اینکه روزی می رسد که بیت المقدس همانند خرمشهر آزاد خواهد شد و ما مسلمانان در مسجد الاقصی، قبله گاه اول مسلمین نماز می خوانیم اضافه کرد: البته این کافی نیست، اگر ما خرمشهر را آزاد کردیم، باید این منطقه را از وجود دشمنان داخلی هم آزاد کنیم تا آباد شود؛ اگر بیت المقدس هم آزاد شود، باید فلسطین را از شر بدخواهان آزاد کنیم.

 

وی وجود فقر در میان مردم آبادان و خرمشهر را مایه تاثر رزمندگان دفاع مقدس دانست و عنوان کرد: یک زمان، خون پاکترین فرزندان این کشور برای آزادی این شهر ریخته شده و باید امروز خرمشهر و مسجد آن چون نگینی از آبادانی و گلستانی از زیبایی می درخشید و مردم را از سراسر جهان به خود جذب می کرد.

 

دبیر تشخیص مصلحت نظام یاد آور شد: باید خرمشهرها را از آن کسانی که در این کشور با فساد و تبعیض، بیت المال را به تاراج می برند، آزاد کرد، در سخنان امام راحل شنیده اید، در صحبت های رهبر معظم انقلاب می بینید و در وصیت امیرالمومنین (ع) و ائمه (ع) می خوانید که فلاح و رستگاری دنیا و آخرت مردم، مساله مهمی است.

 

کد خبر 1054439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha