تلاش داریم سرانه ایتام و محسنین به ۸۰۰هزار تومان برسد

حجت الاسلام عالیشاه گفت: سه هزار نفر از ایتام و هشت هزار و ۹۰۰فرزندطرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و سرانه ایتام ۳۰۰هزار تومان است و با کمک حامیان در تلاشیم تا این سرانه را به ۸۰۰هزار تومان افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» عصر امروز(۱۷اردیبهشت)در جمع هیات عامل مراکز نیکوکاری شهرستان جویبار ضمن قدردانی از همت والای مراکز نیکوکاری استان در ارائه خدمت به مددجویان بدون نوبت و در اسرع وقت، اظهار کرد: خدمت به نیازمندان توفیقی از جانب خداوند است تا دل نیازمندان را شاد کنیم و بر زندگی خود برکت بخشیم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران افزود: ۸۳ هزار خانوار در استان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات مختلف این نهاد مانند اشتغال، فرهنگی، عمرانی، درمانی، اکرام ایتام  و... بهره مند هستند.

 

وی بیان کرد: سه هزار نفر از ایتام و هشت هزار و ۹۰۰فرزندطرح محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان قرار دارند و سرانه ایتام  ۳۰۰هزار تومان است و با کمک حامیان در تلاشیم تا این سرانه را به ۸۰۰هزار تومان افزایش دهیم.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه با اجرای طرح «ایران مهربان» به دنبال جذب حامی ایتام با هدف افزایش سرانه این دهک از جامعه هستیم، خاطرشان شد: باید عزت و شأن نیازمندان را حفظ کنیم و خدمات مطلوب به آنها ارائه دهیم.

وی گفت: مراکز نیکوکاری، کمیته امداد کوچک در محلات هستند و در استان  مراکز نیکوکاری تخصصی و  عمومی ایجاد شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه از مشارکت و همدلی  مراکز نیکوکاری جویبار در راستای خدمت‌رسانی به نیازمندان تقدیر کرد.

 

کد خبر 1054465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha