افتتاح خانه هلال خبرنگاران در شهرستان ملایر

عظیمی از افتتاح خانه هلال خبرنگاران در سرای اهل قلم ملایر در میدان زندیه ملایر در این هفته خبر داد و گفت: با افتتاح این خانه هلال ، شهرستان ملایر دومین شهردرکشور است که دارای خانه هلال خبرنگاران خواهد شد.

«شهاب عظیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: یکی از برنامه های هلال احمر گسترش خانه های هلال در مناطق مختلف شهری و روستایی است.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر با اشاره به فعالیت خانه‌های هلال شهرستان ملایر  افزود: خانه های هلال با هدف شناسایی ظرفیت ها و مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اهالی محله و نیز شناسایی بافت های فرسوده و ....با  کمک نهادهای حمایتی در   مناطق کم برخوردار ایجاد می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه   در حال حاضر 33 خانه هلال احمر در  سطح روستاهای شهرستان ملایر فعال است از افتتاح ده خانه هلال احمر در روستاهای ملایر در روزهای آینده خبر داد و گفت: همچنین دو خانمه هلا احمر شهری نیز در سطح شهر ملایر افتتاح خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ملایر  اضافه کرد: با افتتاح خانه های جدید هلال تعداد خانه های هلال احمر به 45 خانه در  شهرستان ملایر می‌رسد.

وی  با بیان اینکه خانه  هلال شهری شامل یک خانه  هلال در یکی از مناطق کمتر برخوردار شهرستان در خیابان ولی بخشی  است تصریح کرد: افتتاح این خانه هلال در شهر ملایر به عنوان پایلوت، است که امیدواریم شاهد افتتاح این خانه ها در دیگر مناطق کم برخوردار شهر باشیم.

 وی  همچنین از افتتاح خانه هلال خبرنگاران در سرای اهل قلم ملایر در میدان زندیه در این هفته خبر داد و گفت:  با افتتاح این خانه هلال ، شهرستان ملایر دومین شهردر   کشور است که دارای  خانه هلال خبرنگاران خواهد شد.

عظیمی  توزیع ۵۰۰ بسته غذای گرم در روز شهادت حضرت علی(ع) در بین خانواده‌های نیازمند و توزیع 200 بسته معیشتی هر کدام به مبلغ 300 هزار تومان در سال گذشته  در بین خانواده‌های نیازمند ملایر به همت داوطلبان جمعیت تهیه و توسط کمیته حمایتی طرح سردار شهید سلیمانی را از جمله برنامه های هلال احمر  ملایردر  راستای حمایت از نیازمندان در ایام کرونا دانست.

 

کد خبر 1054554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha