«حامی کارت» خانه مطبوعات به شهرستان بافق رسید

فیضی مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد گفت: با مشارکت نمایندگی خانه مطبوعات و رسانه های شهرستان بافق و حمایت خانه مطبوعات و رسانه های استان اصحاب رسانه بافقی صاحب حامی کارت شدند.

«فرزاد فیضی» مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه با مشارکت نمایندگی خانه مطبوعات و رسانه های شهرستان بافق و حمایت خانه مطبوعات و رسانه های استان اصحاب رسانه بافقی صاحب حامی کارت شدند، افزود: به میمنت عید سعید فطر و با توجه به اقدامات مطلوب نمایندگی شهرستان بافق، سیستم حمایتی خانه مطبوعات از طریق «حامی کارت» در بافق آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر یک میلیارد ریال از طریق شبکه حامی کارت به اصحاب رسانه استان کمک شد، اظهار کرد: شرایط کرونا ضرورت حمایت های معیشتی از همکاران رسانه ای را دوچندان کرده است، به همین منظور تلاش کردیم با مشارکت برخی از دستگاه های اجرایی اهم از استانداری و شهرداری خدمات مطلوبی را به اصحاب رسانه ارائه کنیم.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد با اشاره به اینکه حامی کارت با گستره ای فراتر از اعضای رسمی خانه مطبوعات و رسانه های استان یزد عمل می کند، خاطرنشان کرد: حامی کارت تلاش می کند تا خدمات رفاهی نهاد صنفی خانه مطبوعات را به شکلی ویژه و خانوادگی به اصحاب رسانه استان منتقل کند.

فیضی تاکید کرد: امیدواریم در سال جاری با فعال شدن نمایندگی خانه مطبوعات در سایر شهرستان ها خدمت حامی کارت بیش از پیش فراگیر شود.

کد خبر 1056388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha