کرمانشاه میزبان  دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و پایگاه های خبری است

فاضلی زاد، گفت: دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و پایگاه های خبری به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می شود .

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ اولین جلسه چگونگی برگزاری«دومین جشنواره فرامرزی مطبوعات و پایگاه های خبری به میزبانی استان کرمانشاه»  با حضور مدیرکل، معاون فرهنگی و رسانه ای، رئیس امور اداری  و رئیس گروه مطبوعات اداره فرهنگ و ارشاداسلامی استان کرمانشاه و هیئت مدیره خانه مطبوعات در محل سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد. 
 
 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اثرات این جشنواره فرامرزی، گفت: این نوع رفت و آمدها و تبادلات فرهنگی بین کشورهای همسایه که دارای اشتراکات فرهنگی و دینی هستند، باید به عنوان الگویی در سایر مناطق تکرار شود.
 

بهرام فاضلی زاد تصریح کرد: اجرای موفقیت آمیز این جشنواره می تواند به عنوان الگویی در تمامی استان های کشور شناخته شده و با تبادلات فرهنگی میان کشورهای همسایه منجر شود.
 

در ادامه مدیرعامل خانه مطبوعات کرمانشاه  افزود: فراهم آوردن زمینه رقابت سالم در راستای ارتقای سطح کیفی و محتوایی رسانه های منطقه، گسترش مبادلات فرهنگی و رسانه ای بین استان های مرزی، توسعه و امنیت پایدار فرهنگی و اجتماعی در منطقه، تقویت فضای همدلی و همگرایی بیشتر بین استان های مرزی با کشورهای همسایه از اهداف برگزاری این جشنواره  می باشد.
 

 وحید نیشابوری اظهار کرد: بر اساس فراخوانی که تهیه و منتشر خواهد شد این جشنواره شامل مقاله، سرمقاله و یادداشت، خبر، گزارش، گفت وگو و مصاحبه، تیتر، طنز، صفحه آرایی، عکس، طرح و کاریکاتور خواهد بود. 
 

وی در پایان گفت: در استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۸۴ نشریه محلی، ۷۰ پایگاه خبری، ۸ خبرگزاری،۱۰۳ نمایندگی نشریات سراسری و ۱۱ نشریه الکترونیکی وجود دارد. 

کد خبر 1055275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha