مبانی فکری مسئولان نظام باید هم شأن و هم تراز با نظام جمهوری اسلامی باشد

حجت الاسلام یوسف زاده در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین در سال جاری، گفت: مبانی فکری و اعتقادی مسئولان نظام باید هم سو با آرمان های امام خمینی (ره) و انقلاب باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اردبیل به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام «صفر یوسف‌زاده» در اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان در سال جاری با حضور فرماندار، اعضای شورا در سالن جلسات فرمانداری، گفت: انتخابات پیش رو در ایجاد اتحاد و انسجام ملت ایران و تجدید پیمان مردم با آرمان های انقلاب اسلامی بسیار حائز اهمیت است و مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و انتخاب فرد اصلح به عنوان زمامدار امور کشور وظیفه همگانی است و این امر امروز که دنیای غرب و مستکبرین جهان مترصد فرصتی هستند تا به نحوی به نظام و انقلاب ضربه بزنند و اتحاد نظام اسلامی را در هم بشکنند، از اوجب واجبات است.

 

امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت علی (ع)، تصریح کرد: جامعه اسلامی همواره از صدر اسلام تاکنون به دلیل عدم انتخاب مسئولان جامع شرایط و اصلح با معیارهای اسلام و قرآن بسیار متضرر شده است.

 

وی در کنار حضور حداکثری مردم در انتخابات بر انتخاب فرد اصلح که مبانی فکری و اعتقادی اش هم شان و هم تراز با آرمان های امام و انقلاب باشد، تاکید کرد و افزود: مراجع چهارگانه باید در استعلام اسناد و مدارک نامزدهای شورا و ارائه آن به هیأت نظارت جهت رد و یا تایید صلاحیت نهایت دقت و تلاش خویش را به کار ببرند.

 

حجت الاسلام یوسف زاده در خصوص دستور جلسه دوم و تشکیل شورای توسعه فرهنگ قرآنی در شهرستان یادآور شد: جلسات این شورا در شهرستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تا به امروز در حال برگزاری است و کارگروه های ویژه این شورا هم توسط ادارات تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه و فعالین این حوزه به صورت مستمر در سال های گذشته برگزار شده است لذا با توجه به ابلاغ دستورالعمل جدید انشاالله امسال نیز مطابق با دستورالعمل، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی شهرستان تشکیل و جلسات آن برگزار خواهد شد.

 

در ادامه این جلسه، «عاطف ناصری» در ادامه بر رضایتمندی مردم از مسئولین شهرستانی و تکریم ارباب رجوع در ادارات تاکید کرد و اظهار داشت: مردم سرمایه های اصلی نظام و انقلاب هستند که در تمامی عرصه های سیاسی و اجتماعی و برهه های حساس نظام همواره در میدان حضور داشته اند لذا باید تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان در جهت رفع مشکلات آن ها نهایت تلاش و همت خود را به کار برند.

 

فرماندار شهرستان نمین مشارکت و بحث حضور حداکثری مردم در انتخابات را حرکتی دشمن شکن عنوان کرد و ادامه داد: انتخابات اصل و اساس و بنیان نظام جمهوری اسلامی است که مردم با شرکت در این آوردگاه سرنوشت کشور خویش را تعیین می کنند.

 

در ادامه «مرتضی بالار» ضمن گرامیداشت ایام شهادت امیرالمومنین، حضرت علی (ع) را اسوه عدالت و اخلاص و تقوا عنوان کرد و اعلام داشت: این حضرت با شهادت مظلومانه خویش در محراب عبادت و همزمان با لیالی قدر که بیانگر تقرب و اخلاص این امام همام است، تقوا و رستگاری را به جهان بشریت به ارمغان گذاشت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان نمین برگزاری همه پرسی سالم را زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور در تمامی عرصه ها دانست و عنوان کرد: عرصه انتخابات فرصتی بی نظیر برای مردم است تا با انتخاب خود آینده کشور خویش را رقم زده و شکست سیاسی را بر دشمنان نظام و انقلاب تحمیل کنند.

 

وی در پایان، دستورالعمل تشکیل شورای توسعه فرهنگ قرآنی شهرستان را بر اساس آیین نامه ابلاغی از سوی اداره کل و نحوه برگزاری جلسات و اعضا شورا در جلسه تشریح کرد و خواستار همکاری و مساعدت تمامی اعضا جهت پیشبرد اهداف این شورا در سال جاری شد.

کد خبر 1054643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha