۲۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های آسیب دیده از کرونای شهر اصلاندوز توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری شهر اصلاندوز گفت: ۲۰۰ پرس غذای گرم به همت اعضا و فعالان این کانون همزمان با ماه مبارک رمضان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونای شهر اصلاندوز توزیع شد.

«قدرت الله مهرآوران» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۲۰۰ پرس غذای گرم به همت اعضا و فعالان این کانون همزمان با ماه مبارک رمضان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونای شهر اصلاندوز توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری شهر اصلاندوز تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا در طبخ و توزیع آن پروتکل های بهداشتی به صورت کامل نظارت و رعایت شد.

 

وی ادامه داد: این اقدام خداپسندانه به همدلی خیرین و اعضای کانون صورت گرفت و این حرکت های خیرخواهانه همچنان برای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا ادامه خواهد داشت.

 

مهرآوران اعلام داشت: فعالیت های قرآنی و جزءخوانی قرآن کریم توسط فعالان قرآنی اعضای کانون در ماه مبارک رمضان از دیگر فعالیت های است که صورت گرفته و همچنان نیز ادامه دارد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مطهری افزود: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در برنامه های قرآنی و فرهنگی این کانون رعایت می شود.

 

 

کد خبر 1054653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha