مسیر سرمایه گذاران جهت توسعه تولید در جهرم هموار شود

شفیعیان با تاکید بر تحقق رفع موانع تولید در گرو تعامل و همکاری بین بخشی خواستار رفع موانع بر سر راه توسعه، تولید اشتغال و سرمایه گذاری از سوی مدیران دستگاه های اجرایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی شفیعیان»، امروز (شنبه ۱۸ اردیبهشت) در جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان جهرم، به ضرورت اهتمام جدی تر مدیران جهت رفع موانع تولید تأکید کرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید بر لزوم تلاش مسئولان مرتبط در راستای مانع زدایی ها از بخش تولید، افزود: پشتیبانی و مانع زدایی از تولید باید سرلوحه تمام برنامه های مدیریت شهرستان جهرم قرار گیرد. 

 

وی خواستار هموار کردن مسیر سرمایه گذاری در شهرستان شد و عنوان کرد: از مسئولین می خواهم زمینه تشویق سرمایه گذاران را جهت سرمایه گذاری در شهرستان هموار کرده و تمام امور را برای آنان تسهیل کنند. 

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم همچنین خواستار رفع موانع بر سر راه توسعه، تولید اشتغال و سرمایه گذاری از سوی مدیران دستگاه های اجرایی شد.

 

شفیعیان یادآور شد: مقام معظم رهبری در سال های اخیر و در بحث شعار سال به اقتصاد، تولید و رفع موانع تولید تاکید دارند که برای تحقق این امر مهم نیازمند همکاری و همگرایی بیشتر بین دستگاه های متولی است.

 
وی تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در راستای ایجاد بهبود و گره گشایی مشکلات واحدهای تولیدی اقدامات اساسی انجام شود.

 

به گزارش شبستان، در ادامه این جلسه، مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی و همچنین بخش خصوصی بررسی و دستورات لازم از سوی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان جهرم در راستای حل و فصل موانع موجود صادر شد.

کد خبر 1054713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha