آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در زاهدان

به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی تعداد ۱۰۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان زاهدانی با حضور فرمانده سپاه سلمان توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، به مناسبت گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی با حضور فرمانده سپاه سلمان تعداد 1000 بسته معیشتی بین نیازمندان زاهدانی در راستای مرحله چهارم کمک مومنانه توزیع شد.

 

سردار احمد شفائی در این مراسم گفت: متاسفانه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا و مشکلات بد اقتصادی حاکم شده بر جامعه امروز معیشت افراد دچار آسیب هایی شده است که با تلاش جهادگران  عرصه جهاد و شهادت این مشکلات مرتفع شده و خواهد شد.

 

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان افزود: در راستای اجرایی شدن فرامین مقام معظم رهبری سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان همراه با سراسر کشور اجرا شده است که این اقدام از ۱۶ ماه گذشته آغاز شده و همچنان نیز  تداوم خواهد داشت.

 

این مسئول با تاکید بر این مطلب که رزمایش مومنانه کار کوچکی نیست و نمی توان از آن چشم پوشی کرد، ادامه داد: به دنبال تحریم دشمنان که جنگ تمام عیار اقتصادی را ایجاد کردند، پاسداران و بسیجیان کمر همت را بستند و از ظرفیت‌ها استان جهت حل مشکلات اقتصادی بهره بردند هیچ انسانی سفره اش از اطعام خالی نباشد.

 
سردار شفائی با تاکید بر فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند، بسیج پاره تن ملت است و نسبت به مسائل مردم و ملت نباید بی تفاوت باشند، تصریح کرد: مجموعه سپاه و بسیج بسته‌های معیشتی را محترمانه با رعایت حفظ شان و کرامت انسانی تقدیم نیازمندان در سطح استان می کنند.
 
 
این مسئول ادامه داد: در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی تعداد 10 هزار بسته معیشتی با همت سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان و خیرین تهیه و توزیع می شود.
 
 
وی اظهار داشت: به همین منظور امروز در راستای دستگیری از نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا تعداد 1000 بسته معیشتی با همت سپاه ناحیه مقاومت ویژه زاهدان بین افراد توزیع شده است.
کد خبر 1054726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha