۲۰ میلیارد تومان جهت اجرای رزمایش مومنانه در زاهدان هزینه شده است

سرهنگ سارانی گفت: در سال گذشته به منظور اجرای رزمایش کمک مومنانه مبلغ بیش از ۲۰ میلیارد تومان توسط سپاه ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان و خیرین هزینه شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سرهنگ پاسدار خدا رحم سارانی بیان داشت: بسیج و سپاه نهادی انقلابی و مردمی است که دغدغه آن رسیدگی و حل مشکلات مردم است.
 
فرمانده سپاه ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان  افزود: سپاه ناحیه ویژه مقاومت بسیج زاهدان از ابتدای سال گذشته تا کنون در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری به منظور مواسات و همدلی با نیازمندان اقدامات موثری را ارائه کرده است که این خدمات همچنان تداوم دارد.

 سرهنگ سارانی بیان کرد: اجرای رزمایش مومنانه در سه مرحله در سال گذشته یکی از این خدمات بوده که به دلیل ویروس منحوس کرونا و شرایط بد اقتصادی جامعه در راستای حمایت از نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونا در سطح شهرستان زاهدان و با محوریت پایگاههای مقاومت بسیج توزیع شده است.
 
 وی ادامه داد : در این رزمایش از سال گذشته تا کنون بیش از بیست میلیارد ر تومان جهت تهیه بسته های معیشتی، لوازم التحریر، مواد ضد عفونی کننده، مواد شوینده و بهداشتی، البسه، پرداخت  اجاره مغاز و منزل و آب و برق  نیازمندان هزینه شده است.
 
 این مسئول اظهار داشت: رزمایش مومنانه با هدف دستگیری از نیازمندان و  کمک به معیشت و اقتصاد آنها در راستای پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب انجام  و غذای گرم، گوشت مرغ و گوسفند نیز بین نیازمندان زاهدانی توزیع شده است 
کد خبر 1054728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha