تقویت رشد باورهای دینی و اعتقادی مددجویان فارس با ارائه آموزش های خانواده

بذرافشان گفت: با هدف تقویت رشد باورهای دینی و اعتقادی و توانمند سازی فکری و فرهنگی، مذهبی به بیش از ۳۶ هزار مددجوی کمیته امداد فارس خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده ارائه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد بذرافشان»، امروز (شنبه 18 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران به صورت مجازی از ارائه خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده به مددجویان خبر داد و گفت: 36 هزار و 754 مددجوی کمیته امداد فارس سال گذشته از خدمات آگاه سازی و آموزش خانواده برخوردار شدند.

مدیرکل کمیته امداد فارس افزود: این برنامه ها با هدف تقویت رشد باورهای دینی و اعتقادی و توانمند سازی فکری و فرهنگی، مذهبی به این مددجویان ارائه شده است.

وی اضافه کرد: تمامی این آموزش ها به دلیل شیوع کرونا با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی ارائه شده که دارای سر فصل هایی مانند احکام، اخلاق اسلامی، قرآن، آسیب های اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، آمادگی برای ازدواج و ... بوده است.

بذرافشان اعلام کرد: این آموزش ها به سه هزار و 124 کودک و دانش آموز، 302 نفر دانشجو و طلاب علوم دینی، 9 هزار و 413 زوج جوان و دختران و پسران مستعد ازدواج، هفت هزار و 881 دختر و پسر بازمانده از تحصیل،  13 هزار و 979 زن سرپرست خانواده، 310 مستعد خودکفایی و یک هزار و 745 سالمند ارائه شد.

کد خبر 1054738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha