ناپایداری مجدد هوا از دوشنبه هفته جاری در گلستان

داداشی گفت: از ساعت های اولیه روز دوشنبه مجدد سامانه ناپایدار جوی وارد استان گلستان خواهد شد و فعالیت آن تا آخر هفته ادامه دارد.

«نوربخش داداشی» با اشاره به آخرین وضعیت آب و هوا در گلستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: چند روزی است که سامانه جوی ناپایدار در استان گلستان استقرار دارد و فعالیت این سامانه بارشی تا عصر امروز در استان ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل هواشناسی استان گلستان ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته اینچه برون که منطقه ای مرزی است ۱۵ میلی متر بارندگی داشت که این میزان بارندگی در این برهه از سال برای آن منطقه موثر خواهد بود.

 

وی یادآور شد: در مناطق مختلف گرگان نیز میزان بارندگی در ۲۴ ساعت گذشته بین پنج تا هشت میلی متر متغیر بود و در علی آبادکتول نیز ۱۳ میلی متر بارندگی گزارش شده است.

 

داداشی افزود: شب گذشته حداقل دمای هوا در گرگان به ۱۵ درجه سانتی گراد رسید و سردترین شهر استان مربوط به علی آبادکتول با ۱۳ درجه سانتی گراد بوده است.

 

مدیرکل هواشناسی استان گلستان خاطزنشان کرد: پیش بینی می شود امروز حداکثر دمای استان به ۲۰ درجه سانتی گراد برسد که با این شرایط، گلستانی ها هوای خنک را تجربه خواهند کرد‌.

 

وی گفت: از بعد از ظهر امروز آسمان گلستان پایدار خواهد شد و فردا شاهد افزایش نسبی دما در استان خواهیم بود.

 

داداشی تأکید کرد: از ساعت های اولیه روز دوشنبه مجدد سامانه ناپایدار جوی وارد استان گلستان خواهد شد و  به دنبال آن در روز سه شنبه شاهد بارش باران در استان خواهیم بود.


مدیرکل هواشناسی استان گلستان اضافه کرد: فعالیت این سامانه ناپایدار جوی تا آخر هفته در گلستان ادامه دارد اما میزان بارش ها در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه پراکنده خواهد بود‌.

 

 

کد خبر 1054740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha