خودروهای غیربومی در تعطیلات عیدفطر اجازه ورود به البرز را ندارند

شهبازی با اشاره به اهمیت اقدامات ستاد استانی مقابه با کرونا گفت: خودروهای غیربومی در تعطیلات عیدفطر اجازه ورود به البرز را ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « عزیزالله شهبازی» در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا به ریاست رئیس جمهوری که شنبه ۱۸ اردیبهشت برگزار شد گفت: از ورود خودروهای غیرعمومی در تعطیلات عیدفطر به البرز جلوگیری می شود.

 

استاندار البرز افزود: بنابر تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا با هدف پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، سفر در تعطیلات عید فطر ممنوع است.

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین و مقررات بهداشتی بیان کرد: با توجه به اقدامات و پیگیری های صورت گرفته مشاغل گروه ۲ با رعایت شیوه نامه های بهداشتی فعالیت خود را از این هفته آغاز می کنند.

 

وی بیان کرد: مدیریت بیماری کرونا به واسطه همراهی و همگامی شهروندان محقق می شود و در این زمینه سپاسگزار مردم به ویژه اصناف هستیم. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: از جمله اقدامات رفاهی برای جلب نظر کسبه ها با توجه به محدودیت های کرونایی و بسته بودن محل کسب در طول این مدت، تخفیف ویژه اخذ پروانه ساخت و ساز برای مغازه دارانی است که در حوزه ساخت و ساز قرار دارند.

 

شهبازی در پایان افزود: پروانه های کسب برای مغازه داران سه ماه تمدید می شود همچنین برای پرداخت عوارض به شهرداری ها فرصت لازم به آنها داده می شود. 

 

 

کد خبر 1054745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha