نگاه حاج قاسم نگاه برون رفت از مشکلات کشور/ اولین حرکت آبرسانی فراگیر ملی سوم خرداد انجام می شود 

حسین معروفی گفت: نگاه سپاه نگاهی سیاسی، قومی و مذهبی نیست بلکه نگاه انقلاب اسلامی و نگاه حاج قاسم سلیمانی است و امروز این نگاه راه برون رفت از تمام مشکلات کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان امروز ۱۷ اردیبهشت هم زمان با سالروز تشکیل بسیج سازندگی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان برای افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و اشتغالزایی به شهرستان فاریاب سفر کرد.


«حسین معروفی» در حاشیه افتتاح این پروژه ها، گفت: امروز مصادف با ۱۷ اردیبهشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که ۲۱ سال از عمر این نهاد می گذرد و تاکنون با حرکت ها و کارهای جهادی منشا خیر و برکات فراوانی برای مردم ما در سراسر کشور به ویژه برای محرومین استان کرمان بوده است.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ابراز کرد: بسبج سازندگی در استان کرمان در عرصه های مختلف همچون کمک مومنانه، خدماتی، اجتماعی، عمرانی، فرهنگی، اشتغالزایی، آبرسانی و قطع زنجیره ویروس منحوس کرونا فعالیت کرده است.


وی ادامه داد: الحمدالله امروز به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی شاهد افتتاح 414 پروژه به مبلغ 16 میلیارد و 900 میلیون تومان هستیم که از این تعداد 149پروژه به مبلغ 8 میلیارد و 132 میلیون تومان در شهرستان فاریاب به بهره برداری رسید.


معروفی اظهار کرد: مجموع 414 پروژه در سراسر استان شامل 82 پروژه تکمیل و تعمیر مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، تعداد 110 پروژه اشتغال زایی، 38 پروژه تکمیل و احدات مدرسه، 3 پروژه آبر سانی روستایی، احداث 172 چشمه سرویس بهداشتی و همچنین ساخت خانه عالم، مسجد و آشپزخانه گروه جهادی است.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: این کارها عمدتا با حرکت های جهادی و مشارکت مردم شدنی است کارهای جهادی که در بسیح سازندگی انجام می شود دارای چند مزیت از جمله دقت، سرعت، پایین آوردن هزینه، مشارکت جدی مردم است که این مشارکت در ماندگاری کار کمک بزرگی می کند.


وی با بیان این مطلب که کارهای ما در استان کرمان اولویت بندی شده است، تاکید کرد: اولین اولویت ما در استان، آبرسانی روستایی است قرارگاه آب به عنوان قرارگاه نهضت آبرسانی فرمانده میدان شهید قاسم سلیمانی تشکیل شده است و اولین حرکت آبرسانی فراگیر ملی ما در سوم خرداد انجام می شود.


معروفی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم آبرسانی روستایی را به عنوان اصلی ترین موضوع در استان در دستور کار قرار دهیم تا به نتایج مطلوبی دست یابیم.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: از ائمه جمعه، مسئولین، فرمانداران، دهیاران، شوراهای روستا، خیرین، بسیجیان، گروه های جهادی، فرماندهان نواحی بسیح سازندگی و خیرین که همواره در اجرای طرح های اشتغالزایی، محرومیت زدایی، کمک مومنانه و آبرسانی با ما همکاری می کنند، تشکر می کنم و امیدوارم مردم سبد انفاق برای خدمات رسانی به محرومین را در نظر بگیرند.


وی تصریح کرد: هیچ لذتی بالاتر از خدمت به مردم و همنوعان مسلمان، مومن و نجیب ما در استان نیست و بالاترین عاقبت بخیری خدمت به مردم به عنوان ولی نعمت واقعی ما و صاحبان اصلی انقلاب و ایران اسلامی هستند، می باشد.


معروفی یادآور شد: با صراحت اعلام می کنم هر خدمتی که ما انجام می دهیم به دستور و فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است و ما فقط فرامین امام امت را اجرا می کنیم و امام ما به ما فرمان دادند که از طریق هماهنگی با مسئولین اجرایی استان و شهرستان مشکلات مردم را حل کنیم.


فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در خاتمه خاطرنشان کرد: نگاه سپاه نگاهی سیاسی، قومی و مذهبی نیست بلکه نگاه انقلاب اسلامی و نگاه حاج قاسم سلیمانی است و امروز این نگاه راه برون رفت از تمام مشکلات کشور است.

کد خبر 1054748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha