ساخت مسجد روستای رودبار بهشهر به عنوان پیوست فرهنگی سد گلورد با جدیت دنبال می شود

خنجری گفت: ساخت مسجد روستای رودبار بهشهر که به دلیل آبگیری سد موجب جابه جایی این روستا شد؛ به عنوان پیوست فرهنگی سد گلورد با جدیت دنبال می شود.

«هادی خنجری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در راستای ساخت مسجد به عنوان مطالبه جدی مردم روستای رودبار بهشهر اظهار کرد: باید در ساخت و ساز پروژه ها پیوست های فرهنگی لحاظ شود و اکنون هم با توجه به اینکه با ساخت سد گلورد روستای قدیم رودبار به زیر آب رفته و اکنون مردم چندسالی در روستای جدید رودبار سکونت دارند و از مسجد محروم هستند؛ ساخت مسجد با همکاری مدیران اجرایی سد گلورد با قوت اجرایی شود.

 

فرماندار بهشهر افزود: روستای رودبار بهشهر دو شهید گرانقدر تقدیم انقلاب کرده است که یک شهید در روستا دفن شده بود که با جابه جایی روستا مزار این شهید گرانقدر هم جابه جا شده است و اکنون نیازمند المان مناسب و آبرسانی براساس تعهدات انجام شده اولیه است و انتظار داریم در این بخش هم مسئولان سد گلورد همچون همیشه به تعهدات خود عمل کنند؛ تا خانواده شهید و مردم شهیدپرور از آرامش بیشتری برخوردار شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: پرچم شهید علم ماست و اجازه نمی دهیم این علم بر زمین بماند و لذا تلاش داریم تا برای رفع مشکلات مزار مقدس شهید تدفین شده در روستای رودبار بهشهر تلاش بیشتری انجام شود.

 

خنجری گفت: ساخت مسجد روستای رودبار بهشهر که به دلیل آبگیری سد موجب جابه جایی این روستا شد؛ به عنوان پیوست فرهنگی سد گلورد با جدیت دنبال می شود.

 

فرماندار بهشهر افزود: توجه به مشکلات مردم و تلاش برای رفع معضلات از وظایف مهمی است که برعهده داریم و در همین راستا اجرای طرح هادی، مناسب سازی آب شرب مصرفی مردم روستای رودبار بهشهر، احداث مسجد و تلاش برای اشتغال جوانان با رایزنی‌های مناسب از برنامه هایی است که پیگیری می شود.

 

وی یادآور شد: مقوله فرهنگ در بخش های مختلف جامعه اهمیت فراوانی دارد و تلاش داریم تا مجموعه برنامه‌های مدونی برای پروژه‌ها داشته باشیم تا هر پروژه با پیوست فرهنگی به بهره برداری برسد.

کد خبر 1054770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha