خبازان نکایی ۲۰۰ هزار قرص نان نذر امام رضا (ع) می کنند

یحیی پور گفت: براساس سنت دیرینه خیرات برای اموات هر ساله در ماه مبارک رمضان شاهد توزیع نان صلواتی توسط خیران در خبازی ها برای اموات هستیم و در رمضان امسال خبازان نکایی ۲۰۰ هزار قرص نان نذر امام رضا (ع) می‌کنند.

«محمدتقی یحیی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: ماه رمضان امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا شیوه اطعام دهی ها تغییر کرد و با رعایت اصول بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و اجرای محدودیّت‌های مشخّص‌شده همراه بود.

 

مسئول کانون خدمت رضوی نکا افزود: گسترش موج کرونا از یک سو و شرایط سخت اقتصادی از سوی دیگر زندگی را برای بسیاری از مرد سخت کرده است و ماه رمضان ماهی مناسب برای دستگیری از نیازمندان است و توزیع نان صلولاتی گوشه ای از این خدمات رسانی است و ما هم به دنبال فرهنگ سازی برای توزیع نان صلواتی در نقاط مختلف شهری و روستا هستیم.

 

وی خاطر نشان کرد: در راستا پیگیری های انجام شده و هماهنگی های صوت گرفته در راستای نشر فرهنگ رضوی در بین آحاد مردم نکا، جمعی از خبازان نکایی با نصب تراکت بر سر درب واحد خبازی خود اقدام به پخت نان به نیت امام رضا(ع) شهدا و رفع ویروس منحوس کرونا از کشورمان کردند.

 

یحیی پور گفت: براساس سنت دیرینه خیرات برای اموات همه ساله در ماه مبارک رمضان شاهد توزیع نان صلواتی توسط خیران در خبازی ها برای اموات هستیم و در رمضان امسال خبازان نکایی 200 هزار قرص نان نذر امام رضا (ع) می‌کنند.

 

وی افزود: حاج عباس رسولی از خبازان نکایی در روستای گلبستان نکا چند سالی است که بانی این حرکت ارزشمند شده و به خانواده هایی که قصد خیرات اموات خود دارند؛ پیشنهاد می کند تا روزی شان به نام امام رضا(ع) متبرک شود و نان های صلواتی خود را به نیست امام رضا(ع) و اموات به مردم اهدا کنند.

 

مسئول کانون خدمت رضوی نکا یادآور شد: تلاش داریم تا انسانیت و حس نوع‌دوستی در بین مردم تقویت شودو مردم به اندازه وسع مالیشان در احسان و نیکوکاری شرکت کنند و توزیع نان صلواتی به نیت امام رضا(ع) خدمت جدیدی از کانون خدمت رضوی نکا برای دستگیری از نیازمندان است.

کد خبر 1054771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha