راه‌اندازی پردیس سینمایی به زودی در شهرستان دزفول

تفت آشیان از راه اندازی پردیس سینمایی در شهرستان دزفول در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این اقدام با توجه به پتاتسیل بالای شهرستان دزفول به لحاظ جمعیتی، فرهنگ و سبقه هنری انجام می‌شود.

«میلاد تفت آشیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به بازگشایی سینماها در شهرستان های آبادان و خرمشهر اظهار کرد: از دیرباز استان خوزستان مهد فرهنگ و هنر بوده و مردم همیشه به سینما نسبت به سایر فعالیت های هنری علاقه و توجه خاص داشتند.

 

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان افزود: بسیاری از اساتید سینمای کشور نیز از گذشته تاکنون خوزستانی بوده اند و این بیانگر غنی بودن فرهنگ این استان است.

 

وی موسسه بهمن سبز را سردمدار احیای سینماهای استان خوزستان طی سال های اخیر دانست و تصریح کرد: این موسسه طی سال های اخیر همیشه بیشترین تعداد سینماهای فعال در سطح استان را تحت پوشش داشته و در مدت یکسال و نیم گذشته با توجه به نگاه ویژه مدیرعامل این مجموعه در حوزه سینمایی این استان سینماهای اکسین اهواز و آزادی آبادان را در مرحله بازسازی قرار دادیم به طوری که اکنون سینما اکسین اهواز با ساخت چهار سالن جدید تبدیل به یک پردیس سینمایی با پنج سالن و سینما آزادی آبادان نیز با ساخت و تجهیز ۲ سالن جدید به پردیس سینمایی با سه سالن تبدیل شده است‌.

 

تفت آشیان با بیان اینکه حرفه و رسالت ما سینماست اضافه کرد: در حوزه سینما نگاهمان گسترشی است و به همین دلیل با توجه به فرهنگ مردم خوزستان، مسائل زیرساختی تمام شهرستان های این استان را رصد کردیم.

 

وی از راه اندای پردیس سینمایی در شهرستان دزفول در آینده ای نزدیک خبر داد و ابراز کرد: این اقدام با توجه به پتاتسیل بالای این شهرستان به لحاظ جمعیتی، فرهنگ و سبقه هنری انجام می شود.

 

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان عدم وجود سینما در دزفول را خلا بزرگی در این شهرستان دانست و تاکید کرد: مردم این منطقه سالیان سال است که از داشتن سینما محروم هستند و خوشبختانه با پیگیری ها و نشست های مختلفی که با افراد دغدغه مند شهر دزفول داشتیم این خلا برای ما آشکار شد و عزم جدی داریم تا به این مهم ورود کنیم.

 

وی بیان کرد: قطعا این مسیر را دنبال کرده و ادامه خواهیم داد و این نوید را به مردم شهرستان دزفول می دهم که پردیس سینمایی در این منطقه احداث خواهد شد، کما اینکه طی هفته گذشته مدیرعامل بهمن سبز و مسئولان تصمیم گیرنده در حوزه هنری کشور در این استان حضور به هم رساندند و جلساتی را با متولیان فرهنگی شهرستان دزفول برگزار کردند و خروجی آن اتفاقات بسیار خوبی را برای این شهر رقم خواهد زد.

 

تفت آشیان خاطرنشان کرد: به زودی اطلاعات تکمیلی احداث این پروژه مهم را اطلاع رسانی خواهیم کرد اما آنچه که قطعا اتفاق خواهد افتاد این است که شهرستان دزفول در آینده ای بسیار نزدیک صاحب پردیس سینمایی می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی هنری اتفاق بسیار خوب و میمونی برای مردم دزفول خواهد بود اذعان کرد: هدف موسسه بهمن سبز این است که با تحقیق و بررسی زیرساخت های موجود در شهرستان های مستعد برای سینما داشتن، سینماها را به آنها هدیه دهیم و قطعا نیز بررسی های لازم در حال پیگیری است تا بتوانیم در آینده ای نزدیک سایر شهرستان های بزرگ و مستعد این استان که سینما ندارند و یا به صورت حرفه ای فعال نیستند را سرویس و خدمات ارائه دهیم.

 

مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان با بیان اینکه از تقاضای شهرستان های مستعد برای احداث و راه اندازی سینما استقبال می کنیم یاد آور شد: هر شهرستانی که می داند توانایی، پتانسیل و ظرفیت لازم برای احداث و راه اندازی سینما را دارد ما از آنها استقبال کرده و آماده هرگونه همکاری و ایجاد سالن در این زمینه هستیم و امیدوارم بتوانیم شرایطی یکسان برای تمامی مردم خوزستان فراهم سازیم.

 

کد خبر 1054781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha