برنامه های هفته دفاع مقدس با اولویت تجلیل، تکریم و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت اجرا شود

مرادی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: تجلیل، تکریم، یادآوری و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت باید در اولویت برنامه ها باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، معاون سیاسی، امنیتی استانداری زنجان شامگاه دیروز شنبه در جلسه ستاد گرامیداشت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت سال 1400، اظهار کرد: تمام فعالیت های پیشرو بایستی در راستای تجلیل، تکریم و ترویج فرهنگ هشت سال دفاع مقدس و شهدای استان و برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان انجام شود.

 

خدابخش مرادی بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت استان برای برگزاری هر چه باشکوه تر کنگره 3535 شهید استان زنجان ادامه داد: برای این کنگره، کمیته هایی تعیین شده است که بایستی هر کمیته به وظیفه خود بپردازد.

 

وی به هفته دفاع مقدس و دستورالعمل های ابلاغ شده برای این هفته اشاره کرد و گفت» برای دستگاه های اجرایی وظایفی تعیین شده است که لازم است براساس آن وظایف پیش بروند.

 

مرادی با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی را مدیون خون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: تجلیل، تکریم، یادآوری و اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت باید سرلوحه برنامه‌ها باشد.

 

به گفته معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان، برنامه های اجرا شده در این حوزه بایستی در سامانه نیز اعلام شود و سهل انگاری در این زمینه جایز نیست و بایستی دستگاه های مربوطه عملکرد خود را به ثبت برسانند.

 

وی بر ضرورت چاپ کتاب در حوزه دفاع مقدس با همکاری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تاکید کرد و گفت: حضور اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به تناسب نامگذاری در شورای نامگذاری استان لازم است.

 

مرادی با اشاره به تبلیغات محیطی توسط دستگاه های مربوطه در مناسبت های پرافتخار ایران اسلامی گفت: اداره کل آموزش و پرورش نیز در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان تلاش کند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری زنجان در پایان بر ضرورت پیگیری بهره‌برداری از یادمان‌های شهدا در سه شهر سلطانیه، نیک پی و ارمغانخانه توسط فرمانداران مربوطه تاکید کرد.

 

کد خبر 1054803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha