عضویت ۷ هزار و ۶۰۰ دختر روزه اولی در کانال« شده‌ام ۹ ساله»

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی از عضویت ۷ هزار و ۶۰۰ دختر روزه اولی در کانال« شده‌ام ۹ ساله» خبر داد و گفت: دختران روز اولی برای آشنایی با احکام و آداب روزه داری می توانند در این کانال به آدرس اینترنتی shodeam۹sale@ عضو شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی احمدی»  در گفتگو با خبرگزاری شبستان با اشاره به اینکه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ویژه‌های برنامه‌های مختلفی را در ماه مبارک رمضان  دنبال می‌کند،گفت: خادمان امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت در قالب کلیپ های «زنگ فرشتگی» احکام روزه داری را برای دختران روزه اولی تبیین می کند.

 

وی ادامه داد: احکام روزه داری در کانال شده ام ۹ ساله در بستر فضاهای مجازی ایتا و شاد از سوی حجت الاسلام اخوان برای حدود ۸ هزار دختر روز اولی تبیین می شود.

 

معاون فرهنگی حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) افزود: در قسمت اول از برنامه «زنگ فرشتگی» مبطلات روزه به دختران روزه اولی آموزش داده شد.

 

وی تصریح کرد: دختران روز اولی برای آشنایی با احکام و آداب روزه داری می توانند در کانال مجازی «شده ام ۹ ساله» به آدرس اینترنتی shodeam9sale@ عضو شوند.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدی یادآور شد: در حال حاضر ۷ هزار و ۶۰۰ دختر روزه اولی در کانال« شده‌ام ۹ ساله» عضو بوده و از برنامه‌های فرهنگی و معارفی امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها برای دختران روزه اولی در ماه مبارک رمضان استفاده می کنند.

 

وی تصریح کرد: همچنین در ایام شب‌های قدر آداب شب قدر و دلیل و اهمیت شب قدر و فضیلت این شب در قالب مجموعه داستانک، کلیپ های آموزشی و انیمیشن هایی مانند قصه های غزاله برای دختران روزه اولی تبیین شده است.

کد خبر 1054837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha