توسعه فرهنگ کارآفرینی ابزار تحول و عبور از مشکلات خواهد بود

پناه با بیان اینکه اعتقاد داریم امروز بزرگترین خدمت کارآفرینان و تولید کنندگان کشور،ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است، گفت: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه و حمایت از کارآفرینی ابزار تحول و توسعه اقتصادی و عبور از مشکلات خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمید رضا پناه» امروز(۱۹ اردیبهشت) در دیدار با خیر نیک اندیش حوزه کارگری اظهار کرد:امروز رشد و حیات جامعه در توسعه فرهنگ کارآفرینی و حرکت به سمت ایده هاست و امیدواریم با تاکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از تولید داخل کاهش مشکلات واحد های تولیدی و صنعتی را شاهد باشیم.

 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: اعتقاد داریم امروز بزرگترین خدمت کارآفرینان و تولید کنندگان کشور،ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان است و خوشبختانه بخش خصوصی توانمند امروز در این مسیر در حرکت است و گام های ارزشمندی نیز برداشته است.

 

وی افزود:در شرایط کنونی ما بدنبال حفظ و پایداری کار هستیم ما به کار و تلاشی که شما در جهت خدمت به جامعه کار و کارگری انجام می دهید ایمان داریم و به آن احترام می گذاریم.

 

پناه بیان داشت:همه شما سرمایه های استان و کشور هستید که در این شرایط سخت و در جنگ اقتصادی تلاش می کنید و رویکرد ما در شرایط موجود ارتقاء فرهنگ کار، ایجاد فضای همدلی و هم افزایی بر اساس احترام و درک متقابل فی مابین کارگران و کارفرمایان است.

 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی تاکید کرد: معتقدیم ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه و حمایت از کارآفرینی ابزار تحول و توسعه اقتصادی و عبور از مشکلات خواهد بود.

کد خبر 1054911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha