توزیع ۲۵ بسته معیشتی با همت خیران و اعضای کانون قاسم بن الحسن تویسرکان

بگی گفت: در راستای کمک های مومنانه ۲۵ بسته معیشتی با همت خیران و اعضای کانون قاسم ابن الحسن (ع) شهرستان تویسرکان توزیع شد.

«اسماعیل بگی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه تا کنون در چندین مرحله بسته های معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شده است، گفت: در ماه مبارک رمضان 25 بسته معیشتی بین خانواده نیازمند توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری قاسم ابن الحسن (ع) واقع در مسجد جامع تویسرکان افزود: کمک‌های مومنانه که از سوی مردم و  خیران در مناطق مختلف و محروم شهرستان تویسرکان توزیع می‌شود در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

 

وی ادامه داد: در طی دو سال زمان شیوع کرونا به رغم سختی‌هایی که این بیماری با خود به همراه داشته، اما خلق زیبایی‌های بسیاری را نیز توسط مردم شاهد بودیم و اتحاد و همدلی را در جامعه افزایش داده است.

 

بگی اظهار داشت: شاید این بسته‌ها از نظر ریالی ارزش زیادی نداشته باشد اما همین که این بسته را به یک خانواده آسیب دیده می‌رسانیم خود مایه امید و آرامش است.

 

گفتنی است، مسجد جامع تویسرکان مربوط به دوره پهلوی است و در تویسرکان، میدان امام، ابتدای خیابان شهید باهنر، راسته بازار، مسجد جامع واقع شده و این اثر در تاریخ ۱۸ اسفند ۱۳۸۷ با شمارهٔ ثبت ۲۵۱۶۱ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

کد خبر 1054927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha